سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مفتی اعظم مصر نظر خود را در رابطه با رمز ارز ها اعلام کرد

به گزارش ارزجو و به نقل از خبرگزاری کوین دسک، آقای شاوکی علام (شاوکی ابراهیم عبدالکریم علام) مفتی اعظم مصر ، در اولین روز از سال جدید میلادی، نظر خود را در رابطه با رمز ارز ها اعلام کرد؛ وی به خاطر خطرات مرتبط با فعالیت رمز ارز ها

آقای علام نظر خود را در قالب یک فتوا اعلام کرده است (در اسلام به تفسیر های قوانین اسلام که توسط رهبران مذهبی ارائه می شود فتوا می گویند). این فتوا از نظر قانونی الزام آور نیست؛ اما می شود آن را به عنوان مهم ترین عقیده قانونی در این رابطه به شمار آورد.

همچنین صدور این فتوا می تواند نام آقای علام را به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران مذهبی جهان اسلام که در رابطه با رمز ارز ها اعلام نظر کرده اند، ماندگار کند.

 

 

دلایل آقای علام برای اعلام این فتوا

بر اساس این گزارش، آقای علام، علاوه بر نواسانات بازار رمز ارز ها، ناشناس بودن در بیت کوین

لازم به ذکر است که در ماه گذشته، یک زن اهل نیویورک به حمایت مالی از گروه تروریستی داعش، از طریق استفاده از رمز ارز ها متهم شده است. اگر چه مصر، هنوز در مرحله ابتدایی بازار رمز ارز ها قرار دارد، اما نظرات اخیر مفتی اعظم این کشور بیشتر به نظرات مقامات دولت های سکولار شباهت دارد.

بانک های مصر و بیت کوین

بر اساس گزارش پیشین ارزجو، بانک مرکزی مصر، شایعات موجود در رابطه با اعطای مجوز استفاده از معاملات بیت کوین برای بانک های این کشور را رد کرده است. بانک مرکزی مصر اعلام کرده بود:

به منظور حفظ ثبات سیستم بانکی کشور مصر، بانک های این کشور، تنها با ارز های رسمی  وارد معامله می شوند؛ هرگز، مجوز معامله با ارز های دیجیتالی را نخواهند یافت.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها و خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به سایت معتبر و مطمئن ارزجو مراجعه کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location