video thumb

ونزوئلا کشور‌های عضو آلبا را به پشتیبانی از پول‌ مجازی نفت‌محور پترو تشویق کرد

چندی پیش «نیکولاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا، اعلام کرد این کشور قصد دارد برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی آمریکا، پول مجازی خود را با نام «Petro» توسعه دهد اما اکنون با توجه به شرایط بحرانی ونزوئلا، کشور‌های عضو آلبا را نیز به پشتیبانی از این پول مجازی جهت حفظ آن، تشویق کرده است.

آذرماه امسال ونزوئلا پس از اقدام چند کشور از جمله روسیه برای راه اندازی پول مجازی

ونزوئلا

اخیراً رییس جمهور ونزوئلا جلسه‌ای با سران ۱۴ کشور عضو اتحاد بولیواری برای مردم آمریکا (ALBA) برگزار نمود و از آنها خواست که این کشور را در راستای گسترش استفاده از پترو یاری دهند. به باور وی، این واحد پول مجازی می‌تواند روش جسورانه و خلاقانه‌ای برای نشان دادن یکپارچی کشور‌های عضو آلبا باشد.

این درحالی است که احزاب مخالف دولت ونزوئلا، پترو را غیرقانونی پنداشته و معتقدند بدون حمایت دولت، این ارز مجازی شکست خواهد خورد. از این رو مادورو به دنبال این است که از کمک دیگر دولت‌ها در راستای حفظ پترو استفاده کند.

ونزوئلا

جالب است بدانید که تصمیم اخیر پس از سقوط آزاد ارزش «بولیوار» واحد پول رسمی ونزوئلا، تشدید تورم در این کشور و افزایش تمایل بازار به استفاده از پول رمزپایه

در حالیکه برخی از کشور‌ها نظیر کره جنوبی جذب سرمایه اولیه از طریق ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده‌اند، می‌توان اقدام ونزوئلا را یک قمار بزرگ پنداشت. تولید یک ارز دیجیتالی

 

بهترین سرمایه گذاری را در سایت ارزجو انجام دهید . برای خرید ارزهای دیجیتالی و مشورت با مشاوران تیم حرفه ای ارزجو به سایت Arzjoo.com مراجعه کنید.