سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

شروع کار با بیت کوین و انتخاب صحیح کیف پول بیت کوین

در این مقاله ، ما به معرفی بیت کوین می پردازیم و به شما توضیح خواهیم داد که چگونه میتوانید بیت کوین های خود را به صورت ایمن ذخیره کنید . بعد از این مطالعه این مقاله شما قادر خواهید بود تا به شروع کار با بیت کوین بپردازید و از مزایای این کیف پول محبوب بهره ببرید .

بیت کوین چیست ؟

شما قبل از شروع کار خرید بیت کوین باید ابتدا با این سرویس آشنا شوید . اگر بخواهیم ساده بیان کنیم ، بیت کوین هم یک واحد پولی و هم یک شبکه پرداخت حرفه ای می باشد که برای عصر مدرن اینترنتی طراحی شده است . شبکه بیت کوین روزانه بالغ بر ۵۰,۰۰۰ تراکنش را انجام میدهد و هزینه تقریبی هر بیت کوین ، حدود ۱۱,۱۹۰ دلار آمریکا می باشد .

بر خلاف واحد های ارزی معمولی ، بیت کوین ها به صورت فرد به فرد منتقل میشوند و برنامه های متصل به شبکه بیت کوین ، راه های این انتقال را فراهم میکنند . مفهوم این جمله آن است که تراکنش ها به صورت لحظه ای ، با کارمزد بسیار کم ، در هر نقطه ای از جهان و با امنیت بسیار بالا انجام میشوند . این ویژگی ها بیت کوین را تبدیل به روش آنلاین پرداخت بی نظیری کرده است که زندگی ما را راحت تر کرده است .

درست همانند خطراتی که پول های معمولی دارند ، بیت کوین نیز دارای ریسک هایی می باشد که بهترین روش برای مقابله با این ریسک ها ، فرا پذیری آموزش های مرتبط با این سرویس می باشد .

من چگونه باید به ذخیره سازی بیت کوین های خودم بپردازیم ؟

بیت کوین ها در کیف پول بیت کوین شخصی شما ذخیره میشوند . در اینترنت کیف پول های آنلاین متعددی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب مرتبط به خودشان می باشند . این فرآیند مانند نحوه برخورد شما با کیف پولتان ، بررسی حساب های بانکی خودتان و فراهم کردن امنیت پول های فیزیکی شما می باشد .

اگر شما در مرحله شروع کار با بیت کوین هستید ، میتوانید از سرویسی مانند Coinapult به عنوان اولین کیف پول الکترونیکی خودتان استفاده کنید . برخی از ویژگی های کیف پول Coinapult که با هدف راحتی کار تازه کاران طراحی شده است عبارتند از : قفل های کیف پول و استفاده از بیت کوین با ایمیل .

با استفاده از Lock ها ( قفل ها ) شما میتوانید مقدار موجودی بیت کوین خودتان را با ارزهای سنتی یا حتی طلا مقایسه کنید . این مورد به شما کمک خواهد کرد که از تغییرات قیمت بیت کوین ها آگاه شوید و بالا و پایین های بیت کوین کمتر شما را آزار دهد . این قابلیت ها باعث میشود که بیت کوین برای کاربران جدید ، از ریسک سرمایه گذاری کمتری برخوردار باشد .

آیرا میلر مدیر عامل Coinapult میگوید : ” قفل ها باعث میشوند که مصرف کننده بتوانند از مزایای شبکه بیت کوین بهره ببرند بدون آنکه لازم باشد هر روز ارزش این واحد پولی را بررسی کنند ” .

چگونه میتوانم بیت کوین های خودم را ایمن نگه دارم ؟

شما باید به خاطر داشته باشید که درست مانند پول در دنیای واقعی ، این مسئولیت شما می باشد که سطح امنیتی مورد نیاز خودتان را شناسایی کنید و امنیت بیت کوین های خود را برقرار کنید . سایت BitCoin.Org توصیه های زیادی را دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید . ما در مقاله های آینده به بررسی این موارد خواهیم پرداخت .

کجا میتوانم بیت کوین های خودم را خرج کنم ؟

به دلیل آنکه راه اندازی سرویس بیت کوین و کار با آن بسیار راحت است ، بسیاری از تجارت های بزرگ جهانی شروع به قبول بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت کرده اند . آنطور که تخمین زده شده است ، بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تاجر در سراسر جهان از بیت کوین استفاده میکنند . از مغازه های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگی با سرمایه های میلیارد دلاری مانند Dell.com .

علاوه بر موارد بالا ، سرویس های بسیار کارآمدی نیز وجود دارند که میتوانند در صورتی که فروشنده بیت کوین قبول نکند ، به نیابت از شما خریدتان را انجام دهند و کالای مورد نظرتان را تهیه کنند . با توجه به اینکه بیت کوین راه حل های بسیار ساده ای را به کاربرانش ارائه میدهد ، سوال اینجاست که چه چیزهایی را نمیتوان با استفاده از بیت کوین خرید .

همگام با افزایش محبوبیت سرویس بیت کوین در میان اقشار مختلف ، تجارت های بیشتری سوار قطار بیت کوین شده اند و در حال بهره بردند از مزایای این سرویس مانند کارمزد های بسیار پایین و قابلیت های امنیتی فوق العاده آن می باشند . هر روز ، تجارت های بیشتری به این جمع می پیوندند و متد پرداخت بیت کوین را به لیست روش های پرداخت مورد قبول خودشان اضافه میکنند .

برای شروع کار با بیت کوین ، اولین بیت کوین های خودتان را خریداری کنید !

خب اکنون که شما با بیت کوین آشنا شده اید و میدانید که چگونه کیف پول خودتان را راه اندازی کنید و همچنین در مورد مزایای امنیتی این سرویس مواردی را درک کرده اید ، وقت آن رسیده است که به دنیای ارز دیجیتال

خبر خوب برای شما این است که شما نیاز ندارید یک بیت کوین کامل را خریداری کنید . هر بیت کوین میتواند ه ۱۰۰ میلیون بخش مساوی تقسیم شود ! به کوچکترین واحد این ارز ، ساتوشی ( Satoshi ) گفته میشود زیرا باور همه بر این است که سازنده رازآلود این سرویس ، شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو بوده است . هر ساتوشی ارزشی برابر ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ بیت کوین دارد .

اگر شما قصد خرید و فروش بیت کوین را دارید ، می توانید از طریق مجموعه ارز جو ، که پیشرو خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد اقدام نمایید .

این مطلب به صورت اختصاصی توسط مجموعه صرافی ارز دیجیتال سرمایکس ترجمه شده است .

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location