video thumb

معرفی ارز ریپل ( Ripple ) و کیف پول های مطمئن برای این ارز

ریپل ( Ripple یا XRP ) واحد ارزی و رمزگذاری شده ای است که اخیرا توجه زیادی به آن میشود و سرمایه گذارانی در سراسر دنیا از آن استقبال کرده اند . شما در این مقاله با یکی از خلاقانه ترین واحد های ارز دیجیتالی آشنا خواهید شد و همچنین ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیف پول مطمئن برای این ارز انتخاب کنید و به خرید آن بپردازید .

ریپل چیست ؟

ریپل در سال ۲۰۱۲ ایجاد شد و هدف از ایجاد این واحد ارزی ، برآورده کردن نیاز های تجارت های بین المللی برای داشتن یک راه انتقال پول کارآمد و سریع بین کشورها بود . هدف ریپل این است که یک بلاک چین

چرا ارزهایی مانند Ripple ایجاد شدند ؟

واقع شگفت انگیز است که فروشگاه هایی مانند آمازون میتوانند قول تحویل کالا در همان روز دریافت سفارش را دهند در حالی که ۳ تا ۵ روز کاری طول میکشد تا پول بین کشورها جا به جا شود . جهانی سازی باعث شده است که نیاز به روش های انتقال سریع پول بیش از پیش احساس شود ولی سیستم مالی ما ، همچنان در همان حالت سنتی خود گیر کرده اند .

ما این سیستم مالی را با نام SWIFT می شناسیم . با توجه به اطلاعاتی که در سایت SWIFT وجود دارد این سیستم در دهه ۷۰ میلادی ایجاد شده است و کار بسیار زیادی را در استاندارد سازی فرمت ها و روش های ارتباط و انتقال بین المللی پول انجام داده است . خیلی راحت میتوان فراموش کرد که قبل از اختراع دستگاه فکس ، این کار چقدر دشوار بوده است .

متاسفانه به عنوان یک مجموعه مالی ، شرکت SWIFT نتوانسته است پاسخ مناسبی به پیشرفت در تکنولوژی بدهد . معمولا شرکت های بزرگتر همیشه نسبت به تغییرات تکنولوژی ، واکنش های آهسته تری نشان میدهند و واحدهای مالی این گونه شرکت ها نیز حتی آهسته تر ، خود را با تکنولوژی سازگار میکنند . نتیجه چنین شرایطی این خواهد شد که شبکه مالی بین المللی تاریخ گذشته میشود و نمیتواند از تکنولوژی استفاده کند و پاسخگوی نیازهای مدرن جهانی باشد .

چگونه XRP خریداری کنیم ؟

قدم اول : تهیه یک کیف پول Ripple

شما برای اینکه بتوانید از سایت های تبادل ارز استفاده کنید ، ابتدا نیاز دارید که یک کیف پول دیجیتال Ripple برای خودتان ایجاد کنید . شما بدون داشتن یک کیف پول نمیتوانید این ارز را خریداری کنید . یکی از وب سایت هایی که میتوانید از طریق آن کیف پول XRP را ایجاد کنید ، سایت Gatehub.net است .

قدم دوم : ایجاد اکانت در سایت ما

شما میتوانید با ایجاد حساب کاربری در سایت ما ، انواع ارز را خریداری کنید . برای ثبت نام در سایت ما روی این لینک کلیک کنید .

قدم سوم : تایید مشخصات شما در سایت ما

معمولا تمامی سایت های خرید و فروش ارز ، نیاز به تایید اطلاعات شناسایی دارند . این مرحله را نیز انجام دهید

قدم چهارم : خرید ریپل از ما

زمانی که مراحل ثبت نام را به پایان رساندید و کیف پول دیجیتال شما نیز آماده بود ، میتونید از طریق سایت ما اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال ریپل کنید . بعد از خرید در کوتاه ترین زمان ممکن ، مبلغ موجودی به کیف پول شما منتقل میشود .

مزایای استفاده از ریپل

سود های احتمالی شبکه Ripple بسیار فرا تر از دریافت هزینه ای ناچیز برای حفظ بلاک چین خواهد بود . در واقع بخش کسب درآمد از طریق عضویت در بلاک چین تنها بخش کوچکی از معادله کلی است . سود اصلی افرادی که از این سیستم استفاده میکنند ، سرعت انتقال وجه و کارمزد های بسیار پایین این شبکه است . واضح است که وقتی پولی که در حالت عادی ممکن است تا ۵ روز طول بکشد که از کشوری به کشور دیگر جا به جا شود ، وقتی که این کار در کمتر از چند ثانیه انجام شود ، نشان دهنده ارزش یک مجموعه خواهد بود .

امنیت و کارایی استفاده از شبکه ریپل در بدترین شرایط نیز ، از بانک ها و موسسات مالی بهتر است . ارز Ripple در حال حاضر دومین ارز دیجیتال محبوب در بازار می باشد . در ماه گذشته قیمت این ارز بیش از ۹۷۷ درصد افزایش داشته است و افرادی که روی ارز XRP سرمایه گذاری کرده بودند ، سود های کلانی به دست آورده اند .

این مقاله به صورت اختصاصی در مجموعه ارز جو ترجمه شده است .