video thumb

معرفی بهترین کیف پول های ارز اتریوم و بیان ویژگی های آنها

کیف پول ها از اهمیت بسیاری در حوزه ارزهای دیجیتال برخوردار هستند زیرا شما پول های خود را درون آنها ذخیره خواهید کرد . ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین کیف پول های ارز اتریوم را به شما معرفی کنید و در مورد هر کدام از آنها ، به شما توضیحاتی را ارائه دهیم تا بتوانید با انتخاب یک کیف پول مناسب ، از سردرد های احتمالی و مشکلات ناگهانی ، در امان باشید .

ارز دیجیتالی اتریوم یکی از پرطرفدارترین ارزهای موجود در بازار بعد از بیت کوین

به اعتقاد من هر کیف پولی که برای ارزهای دیجیتال و رمزگذاری شده به کار میرود ، باید از خصوصیات زیر بهره مند باشد .

  • کلید های خصوصی : کیف پول ها باید دارای قابلیت هایی باشند که به شما اجازه دهد تا روی کلید های خصوصی خودتان ، کنترل کامل داشته باشید .
  • رابط کاربری قابل فهم : طراحی این کیف پول ها باید به گونه ای باشد که باعث سردرگمی کاربران نشود .
  • انجمن توسعه : کیف پول ها باید دارای انجمنی باشند که کاربران بتوانند در آنجا به کمک هم دیگر به توسعه آنها بپردازند .
  • نسخه پشتیبان و امنیت کیف پول : کیف پول ها باید دارای قابلیت های بازگردانی برای زمانی که اطلاعات از دست میرود ، باشند و همچنین باید از امنیت کامل بهره ببرند .
  • سازگاری : کیف پول ها باید با سیستم عامل های مختلف ، سازگار باشند .

من باور دارم که اگر یک کیف پول فاقد هر یک از موارد فوق باشد ، میتواند امنیت سکه های شما را به خبر بیاندازد و باعث سردرد شما شود . وقتی که به دنبال یک کیف پول هستید ، مطمئن شوید که تمامی موارد بالا در آن موجود باشد و سپس اقدام به ذخیره سکه در آن کنید .

بهترین کیف پول های ارز اتریوم :

۱ – کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S

کیف پول Ledger Nano S یکی از ارزان قیمت ترین کیف پول های سخت افزاری ارز اتریوم است و قیمت آن حدودا ۶۵ دلار می باشد . در این کیف پول واحد Ether به صورت آفلاین روی این دستگاه ذخیره میشود . هر زمان که نیاز داشته باشید از پول خودتان استفاده کنید ، وسیله Ledger به وسیله کلید خصوصی موجود رو دستگاه ، ارز شما را امضا می کند . شما میتوانید از این وسیله برای ذخیره سازی ETH و ETC استفاده کنید .

بهترین ویژگی کیف پول Ledger Nano S این است که یک صفحه نمایش کوچک OLED دارد که به شما اجازه کنترل تراکنش ها را خواهد داد . امنیت این وسیله به قدری بالا است که شما میتوانید از آن روی یک کامپیوتر هک شده نیز ، استفاده کنید !

۲ – کیف پول سخت افزاری Trezor

Trezor اولین کیف پول سخت افزاری بود که برای بیت کوین اختراع شد اما حالا میتوان از آن برای استفاده از اتریوم نیز بهره برد . کافی است برای اینکار از رابط اینترنتی MyEtherWallet کمک بگیریم .

این دستگاه همچنین ارز Ether را به صورت آفلاین روی یک چیپ الکترونیکی ایمن ذخیره میشود که تنها زمانی فعال میشود که شما با پسورد خودتان لاگین کنید .

یکی از مزیت های این دستگاه آن است که خیلی سبک و قابل حمل است . شما میتوانید آن را در سه رنگ سفید ، خاکستری و مشکی تهیه کنید و قیمت آن حدودا ۹۹ دلار است .

۳ – کیف پول دسکتاپی Exodus

Exodus یکی از بهترین کیف پول های ارز اتریوم و اولین کیف پول دسکتاپ جهان است که چندین ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند . این نرم افزار رایگان است و رابط کاربری جذابی دارد . به محض اینکه کیف پول Exodus را باز کنید ، یک چارت کیکی به شما تمام سابقه استفاده از سکه هایتان را نشان میدهد .

این کیف پول هفت ارز دیجیتال از جمله Ethereum را پشتیبانی میکند و اولین کیف پول دسکتاپی است که از قابلیت ShapeShift برای تبدیل ارزها به یک دیگر استفاده میکند .

اگرچه شما به هنگام استفاده از Exodus باید همیشه به اینترنت متصل باشید ولی جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا کلید های خصوصی شما به هیچ عنوان دستگاهتان را ترک نخواهند کرد .

قابلیت هایی مانند بازگردنی با یک کلیک از طریق ایمیل و استفاده از کلید های پشتیبان ، باعث شده است که امنیت ارزهای شما در این سیستم ، تضمین شده باشد .

پلتفرم های پشتیبانی شده Mac, Linux, and Windows
حریم خصوصی نیاز به ایمیل شخصی
پشتیبانی از قرار داد های هوشمند No

۴ – کیف پول موبایلی Jaxx

Jaxx یکی از کیف پول های ارز اتریوم است که توسط شرکتی ما ماهیت کانادایی به نام Decentral ساخته شده است . این کیف پول از ۱۲ ارز دیگر در کنار اتریوم نیز پشتیبانی میکند که طراحی آن واقعا عالی است و از نظر امنیتی هم کاملا قابل اطمینان است .

در Jaxx کلیدهای خصوصی هیچ گاه از دستگاه شما خارج نمیشوند و قابلیت های مانند Seed Keys باعث میشود که شما بتوانید در هر لحظه که اراده کنید ، موجودی کیف پول خودتان را بازیابی کنید .

یکی از نکات مثبت این برنامه ، داشتن یک انجمن توسعه فعال و خلاق با اعضای زیاد است که به نگه داری و توسعه این نرم افزار کمک میکنند .

پلتفرم های پشتیبانی شده Desktop (Windows, Mac OS, Linux), Extension (Chrome, Firefox), Mobile/Tablet (Apple, Android)
حریم خصوصی هیچ ثبت نام و اطلاعات خصوصی نیاز نمی باشد
پشتیبانی از قرارداد های هوشمند Yes

کیف پول Jaxx برای تمامی سیستم عامل ها در دسترس می باشد و آنها سعی دارند که در آینده ، کیف پول های سخت افزاری نیز به کاربران خود ارائه دهند .

۵ – کیف پول دسکتاپی Mist

علاوه بر Exodus یکی دیگر از بهترین کیف پول های ارز اتریوم ، کیف پول Mist می باشد . در واقع این کیف پول ، کیف پول رسمی Ethereum است .

وقتی که شما کیف پول Mist را نصب میکنید ، مدتی زمان میبرد تا این برنامه آماده استفاده شود زیرا این برنامه سعی میکند تا خودش را با تمامی Node های Ethereum همگام کند . بعد از اینکه عملیات sync کامل شود ، برنامه از شما درخواست میکند که یک پسورد ایمن وارد کنید . شما باید این پسورد را به خاطر بسپارید برای اینکه بدون داشتن آن ، به هیچ طریقی نمیتوانید وارد Mist شوید .

بعد از انجام مرحله فوق ، ما بقی مراحل تقریبا شبیه سایر کیف پول های ارز اتریوم می باشد . درون کیف پول شما به کلید های عمومی و خصوصی دسترسی خواهید داشت که به وسیله آنها میتوانید تراکنش انجام دهید . شما نباید نگران امنیت این کیف پول باشید زیرا کلید های خصوصی تنها روی دستگاه شما ذخیره خواهند شد .

Mist نیز دارای قابلیت ShapeShift می باشد که برای تبدیل ارز به سایر واحدها به کار میرود .

پلتفرم های پشتیبانی شده Mac, Linux, and Windows
حریم خصوصی هیچ ثبت نام یا اطلاعات شخصی نیاز نیست
پشتیبانی از قرار داد های هوشمند Yes

شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال میتوانید از مجموعه معتبر ارز جو استفاده کنید تا سفارش های شما با کمترین کارمزد و در سریعترین زمان انجام شود .

این مقاله به صورت اختصاصی توسط مجموعه ارز جو ترجمه شده است .