video thumb

بانک نردا دانماک به کارمندانش در مورد مالکیت بیت کوین هشدار می دهد

لیست عناوین این مطلب

مالکیت بیت کوین در دانمارک مثل سایر کشورهای اروپایی بدون مشکل همراه نیست. اتحادیه کارمندان بخش امور مالی و اقتصادی قصد دارند تا از بانک نردا (Nordea) شکایت کنند. این شکایت بعد از آن رخ داد که این بانک از تاریخ ۲۸ فوریه کارمندانش را از داشتن بیت کوین

کنت پترسن از اعضای اتحادیه در کنار نیلز موسگارد مشاور اتحادیه (Djøf) در صحبت با رادیو محلی دانمارک، این حرکت بانک نردا را محکوم کرد.

نردا بزرگ‌ترین بانک اسکاندیناوی است که این قانون باعث می‌شود ۳۱۵۰۰ کارمند تحت تاثیر قرار بگیرند. پیترسن به رادیو دانمارک می‌گوید:

این یک حرکت غیر قانونی علیه کارمندان است. هر چه نباشد در دانمارک، هنوز این آزادی برای افراد وجود دارد به شرطی که ریسکی متوجه شرکت نباشد، بتوانند دست به سرمایه‌گذاری بزنند.

مالکیت بیت کوین در دانمارک

بانک نردا مالکیت بیت کوین

بیشتر بخوانید:

آیا نظارت جهانی روی بیت کوین امکان پذیر است؟

او اشاره کرده که اگر کارمندی از این بانک به خاطر این سیاست اخراج شود، دست به شکایت خواهند زد. اغلب کارمندان بانک نردا (Nordea) عضو یکی از این ۲ اتحادیه هستند. بانک نردا اشاره کرده که این تصمیم برای جلوگیری از دخالت کارمندانش در فعالیت‌های مجرمانه و غیر اخلاقی در یک بازار بدون مقررات صورت گرفته است.

استین گرین پالسون مدیر رسانه‌ای این بانک به وبسایت (Finans.dk) گفته که البته کارمندان می‌تواند تا قبل از این تاریخ هر چقدر که می‌خواهند بیت کوین بخرند البته او توصیه به انجام این کار نمی‌کند. در منطقه فعالیت این بانک یعنی دانمارک، نگاه دوستانه‌ای به بیت کوین وجود ندارد. ماه گذشته رئیس بانک مرکزی دانمارک به مردم هشدار داده بود که از ارزهای رمز پایه دور بمانند چرا که می‌تواند کشنده باشد!

در همین زمان صرافی (bitcoinsuisse) یک تیم دانمارکی را تصاحب کرده است. شاید بازیکنان این تیم اولین ورزشکارانی باشند که حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند.

 

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش بیت کوین را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.