سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

خالق اتریوم:تیم توسعه دهنده اتریوم به اجرای فناوری جدیدی شاردینگ نزدیک می شوند

به گفته‌ی ویتالیک بوترین ،‌ خالق اتریوم، تیم توسعه دهنده اتریوم به اجرای فناوری جدیدی که باعث مقیاس‌پذیری این شبکه می‌شود، نزدیک شده‌اند.

ویتالیک بوترین در نشست توسعه‌دهندگان گفت:

به نظر می‌رسد فاز اول توسعه به پایان رسیده است.

این فناوری که با نام «شاردینگ» (Sharding) شناخته می‌شود، داده‌های بلاک چین اتریوم را به قسمت‌های کنترل پذیر تر تقسیم می‌کند. بوترین با اشاره به پستی در Github، گفت:

از لحاظ تئوری، این پست، مشخصه خوبی برای پی بردن به ماهیت شاردینگ است.

اتریوم برای هماهنگی با رشد و محبوبیت پلتفرم، تحت فشار است. افزایش محبوبیت و اجرای توکن‌های مختلف روی اتریوم منجر به کاهش سرعت تراکنش و افزایش کارمزدها شده است. این تراکم باعث شده تا گروهی از پروژه‌های توکن محور، به فکر اجرای پروژه خود روی پلتفرم‌های دیگر باشند.

بوترین به این نکته اشاره کرد که فاز بعدی این طرح مقیاس پذیری چهار مرحله‌ای، در یک ماه و اندی دیگر تکمیل خواهد شد. همچنین او افزود که در کلاینت جدید اتریوم، نیاز به پردازش تاریخچه کامل شبکه وجود ندارد.

بنیان‌گذار اتریوم در خصوص راه اندازی این فناوری اظهار داشت:

پس از توسعه، قصد داریم تا آن را در یک شبکه آزمایشی، امتحان کنیم.

در این نشست، بوترین به تست پروتکل توافق جدید اتریوم، کَسپر (Casper) هم اشاره کرد. در پروتکل کسپر، اثبات سهام جایگزین استخراج اثبات کار خواهد شد.

سایت صرافی ارز دیجیتال سرمایکس در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و مشاوره به کاربران عزیز در زمینه سرمایه گذاری ارزهای مجازی فعالیت می کند .

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location