video thumb

تشکیل تیم ECF برای جهش اتریوم(Ethereum)

به نقل از وب سایت ECF؛ چندین پروژه بزرگ مبتنی بر اتریوم گرد هم آمده اند تا در کنار یکدیگر Ethereum Community Fund – به اختصار ECF را خلق کنند. ای.سی.اف ابزاری است که سرمایه گذاری، تامین مالی و ارتباط لازم برای رشد بیشتر زیر ساخت های اتریوم را فراهم می‌سازد.

سرپرستان این تیم عبارتند از:

جون هاساگوا بنیان گذار OmiseGO در وب سایت مدیوم اعلام کرده است که ویتالیک بوترین (موسس اتریوم

طبق آنچه در وب سایت ECF نوشته شده، مبنای اولیه ای.سی.اف برنامه‌ی Infrastructure Grant یا اعطاء کمک هزینه به زیرساخت‌هاست:

هدف این برنامه تامین مالی دائمی، ارائه پشتیبانی و کمک رسانی به پروژه ها در ایجاد زیر ساخت های متن باز مهم، ابزارها و برنامه های کاربردی خواهد بود.

روز گذشته، جون هاساگوا با ابراز خوشحالی در صفحه توییتر خود خطاب به تیم های jaekwon – julianzawist – heikohees و RuneKek  نوشت:

از همکاری با شما خوشحالم. اتفاقات هیجان انگیزی در انتظار جامعه مالی اتریوم خواهد بود. خوشحالم که از توصیه و مشاوره‌ی  VitalikButerin، mi_ayako، vchatBKK نیز بهره‌مند هستیم.

تشکیل تیم ECF برای جهش اتریوم/ ویتالیک بوترین در نقش مشاور

ای.سی.اف اولین بستر ethereum محوری نیست که در جهان برای توسعه زیر ساخت های اتریوم ترتیب داده شده؛ در فوریه سال ۲۰۱۷ پروژه (Enterprise Ethereum Alliance (EEA راه اندازی شد. این پروژه یکی از بزرگترین نوآوری های متن باز در بستر بلاک چین می‌باشد.

در حال حاضر این پروژه با بیش از ۲۰۰ سازمان، اعم از جی‌پی مورگان، مسترکارت، و اینتل همکاری می‌کند. هدف موسسات غیر انتفاعی این است که توسعه اتر و بلاک چین اتریوم را امن، مقیاس پذیر و خصوصی سازد.

برای اطلاع از آخرین قیمت های انواع ارزهای دیجیتالی و استفاده از مشاوره کارشناسان و پشتیبانان تیم ارزجو به سایت ارزجو مراجعه کنید .