سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

لو کلاسن :قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار خواهد رسید

لو کلاسن مدیر اجرایی بنیاد بیت کوین پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین

کلاسن این اظهارات را در کنفرانس استارتاپ گریند (StartupGrinde) که ۱۲ تا ۱۴ فوریه برگزار شده، مطرح کرده است. او می‌گوید علت این شکست، سرمایه‌گذارهایی هستند که ریسک بالایی را در این حوزه متحمل می‌شوند و در نهایت، برخی از این پروژه‌ها تبدیل به کلاه‌برداری خواهند شد.

فقط ۴۵ روز از سال ۲۰۱۸ نگذشته بود که ۵ رسوایی در عرضه اولیه سکه (ICO) و ارزهای دیجیتال کشف شد که صرافی معروف Bitconnect را هم شامل می‌شد.

کلاسن مطمئن است که جامعه ارزهای دیجیتال از این رسوایی‌ها، درس‌های بزرگی را فرا می‌گیرند و در آینده جلوی حوادث مشابه را خواهند گرفت. او معتقد است که سرمایه‌گذارها همین الان هم احتیاط بیشتری به خرج می‌دهند و می‌گوید که این مشکلی است که بازار آن را حل خواهد کرد. او همچنین می‌افزاید:

۴۰ هزار دلاری شدن قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ به صورت تدریجی نخواهد بود، بلکه طی ۳ تا ۶ ماه شاهد جهش‌های بلندی خواهیم بود. البته سقوط‌های قیمتی هم برای برخی ارزها خواهیم داشت.

همین هفته بود که براد گارلینگ هوس مدیر عامل ریپل در اظهار نظری مشابه گفته بود که اغلب ارزهای دیجیتال ارزش خود را از دست می‌دهند.

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location