video thumb

صندوق سرمایه گذاری اتریوم شکل می گیرد

چندین پروژه بزرگ که با بستر اتریوم اجرا شده است با همکاری هم، صندوق سرمایه گذاری اتریوم (EFC) را ایجاد کرده‌اند تا ارتباطات و سرمایه‌گذاری روی بسترهای اتریوم را بتوانند فراهم کنند. اعضای تشکیل دهنده این صندوق شامل پروژه‌های OmiseGo ،Cosmos ،Golem ،Maker ،Global Brain Blockchain Labs و Raiden هستند.

جون هاسگاوا، موسس OmiseGo اعلام کرده که ویتالیک بوترین موسس اتریوم، آیاکو میاگوشی مدیر اجرایی اتریوم و ونسا چاتیکاوانیج مدیر OmiseGo هم به عنوان مشاور به این پروژه ملحق شده‌اند. فعالیت‌های اساسی صندوق سرمایه گذاری اتریوم، توسعه ساختارهای بزرگ برنامه‌نویسی است. در وبسایت صندوق سرمایه گذاری اتریوم آمده است:

ارائه کمک هزینه دائمی برای حمایت از پروژه‌های حیاتی منبع باز، ابزارها و اپلیکیشن‌ها از اهداف اصلی این صندوق است.

جون هاسگاوا در توئیتی می‌گوید:

از کار کردن روی این پروژه خیلی خوشحال هستم. لحظه‌ی هیجان‌انگیزی است که کار با صندوق سرمایه گذاری اتریوم را شروع کنم. خوشحالم که ویتالی، آیاکو و ونسا را به عنوان مشاوران پروژه در کنار خود داریم.

صندوق سرمایه گذاری اتریوم دومین پروژه زیرساخت اتریوم است

اتریوم

بیشتر بخوانید:

بستر جدید اتریوم باعث بهبود خدمات دولتی می شود

صندوق سرمایه گذاری اتریوم اولین پروژه جهانی توسعه زیرساخت‌های اتریوم نیست. اتحادیه سازمانی اتریوم (EEA) در فوریه ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین جامعه منبع باز بلاک چین شد.

این اتحادیه با بیش از ۲۰۰ سازمان بزرگ همکاری می‌کند که شامل موسسات مالی بزرگ مثل بانک جی پی مورگان، مستر کارت و اینتل است. هدف این موسسه غیر انتفاعی ایجاد حریم شخصی، مقیاس‌پذیری و امنیت برای توسعه اتر و بلاک چین

در صورتی که شما به سرمایه‌گذاری روی ارز اتریوم علاقه‌مند هستید، می‌توانید به راحتی از خدمات پیمنت۲۴ برای خرید و فروش این ارز دیجیتال استفاده کنید. همچنین برای دریافت جدیدترین خبرهای مربوط به اتریوم و بازار آن، کافی است وبلاگ ارزجو را دنبال کنید.