video thumb

قیمت بیت کوین در مرز ۱۰٫۰۰۰ دلار

حتما اصطلاح گاو بازار و خرس بازار را شنیده‌اید. به صورت مختصر باید بگوییم که در زمان بالا رفتن قیمت‌ها، اصطلاح گاو برای بازار استفاده می‌شود. از سوی دیگر، خرس هم به زمان افت قیمت‌ها اطلاق می‌شود. این که این اصطلاحات از کجا آمده‌اند، دقیق مشخص نیست و دلایل گوناگونی گفته می‌شود. یکی از این دلایل، نحوه جنگیدن این دو حیوان است که گاو با شاخ رو به بالا و خرس با پنجه رو به پایین مبارزه می‌کند. با اخبار ماینینگ کوین از بازار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

پس از چند روز کش و قوس، در روز چهارشنبه بالاخره قیمت بیت کوین

اما پیروزی گاو بازار خود را محدود به بیت کوین نکرده است. به نظر شرایط بازار با وجود افت و خیزهای این روزها، بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر قیمت بیش‌تر ارزهای رمزپایه روند افزایشی را پیدا کرده‌اند.

گاو بازار دوباره پیروز می‌شود؟ قیمت بیت کوین در مرز 10.000 دلار

“دن مورهد”، بنیان‌گذار “پانترا کپیتال” در هفته گذشته پیش بینی کرده بود که خرس آماده خواب زمستانی است. پیش از این هم او در ماه دسامبر پیش بینی دقیقی از شرایط بازار ارائه کرده بود. مورهد که پیش از این تحلیل‌گر گلدمن ساکس بود، اضافه کرد:

“در دوره‌های قبلی، حکمرانی خرس به طور میانگین در حدود ۷۱ روز طول کشیده است. هم اکنون نیز نزدیک به ۵۸ روز از این دوران می‌گذرد و دلیلی نمی‌بینم که این بار هم طولانی‌تر شود.”

به نظر مورهد، در هفته‌های آتی بیت کوین آماده رشد دوباره است. انتظار می‌رود که سرمایه گذاران سازمانی بیش‌تری در روزهای آتی به بازار ارزهای رمزپایه وارد شوند. به این ترتیب، نوبت تاخت و تاز گاو بازار است.

در حال حاضر تمامی ارزهای رمزپایه برتر بازار رشد قیمت را تجربه می‌کنند. تنها استثنای موجود، اتریوم کلاسیک است که شاید افت ۴ درصدی آن در مقابل دو برابر شدن قیمتش در طی هفته گذشته، چندان به چشم نیاید. در این میان لایت کوین با افزایش ۲۸ درصدی قیمت رکورد جالبی را به ثبت رسانده است.