video thumb

عرضه اولیه سکه تلگرام آماده ثبت رکورد: ۱٫۶ میلیارد دلار پیش عرضه اولیه سکه

به احتمال بسیار زیاد، با عرضه اولیه سکه تلگرام می‌توانیم شاهد اولین پیش فروش چند میلیارد دلاری توکن ارزهای رمزپایه باشیم. اخبار منتشر شده حاکی از فروش ۱٫۶ میلیارد دلاری در پیش عرضه اولیه سکه است. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

به تازگی یک پیش عرضه اولیه سکه تلگرام با جذب ۸۵۰ میلیون دلار به پایان رسیده است. telegram ، این برنامه پیام رسان و موسس آن -پاول دورف- حالا با اخبار عرضه اولیه سکه تلگرام هر روز مشهورتر می‌شوند. بر اساس اخبار منتشر شده، این شرکت به تازگی با ارسال ایمیلی به سرمایه گذاران خود ارسال کرده است. در این ایمیل به سرمایه گذاران اطلاع داده شده که مرحله دوم پیش عرضه اولیه سکه در حال انجام است.

به نقل از برخی منابع، شرکت تلگرام در مرحله دوم پیش عرضه اولیه سکه نیز تقریبا به همان اندازه مرحله اول جذب سرمایه می‌کند. آن‌ها از جذب سرمایه ۱٫۶ میلیارد دلاری در مجموع این دو مرحله خبر می‌دهند. این در حالی است که هنوز عرضه اولیه سکه تلگرام برای عموم مردم راه‌اندازی نشده است.

اگر چه به نظر نمی‌رسد که عرضه اولیه ICO

چارلز نویز، یکی از تحلیل‌گران شرکت پانترا کپیتال است. او گفت: “شفافیت در فناوری بلاک چین و به طور خاص، ارزهای رمزپایه بسیار مهم است. شما باید آن چه را که بر روی آن تلاش می‌کنید، باز بگذارید تا دیده شود. باید شرایط به گونه‌ای باشد که بسیاری از مردم بتوانند به پروژه نگاهی بیندازند تا اگر نقص و رخنه‌ای در آن است، پیدا شود. با این وجود، در زمانی که شما راه خود را می‌روید و مسائل را به شکلی محرمانه اجرا می‌کنید، حتی همکارانتان نیز نمی‌توانند مشکلات احتمالی موجود در پروژه را تشخیص دهند. این در حالی است که یک اشکال کم اهمیت و کوچک هم می‌تواند کل شبکه را با مشکل مواجه کند و آن را از بین ببرد.”

عرضه اولیه سکه تلگرام آماده ثبت رکورد: 1.6 میلیارد دلار پیش عرضه اولیه سکه

برخی شرکت‌های سرمایه گذاری دیگر نیز از جنبه‌ای دیگر ابراز نگرانی کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند که با پیش عرضه اولیه سکه تلگرام که در دور دوم نیز در حل اجرا است، این شرکت سرمایه بسیار زیادی را جذب کرده است. این سرمایه قرار است به سرمایه‌هایی که با راه‌اندازی عرضه اولیه سکه جمع‌آوری می‌شود، افزوده شود. چنین سرمایه اولیه‌ای تا کنون در پروژه‌های ارزهای رمزپایه بی‌سابقه است و دلیل جذب این میزان سرمایه شفاف نیست. هم اکنون نیز، مرحله دوم پیش عرضه اولیه سکه تلگرام بسیاری از سرمایه گذاران را غافلگیر کرده است.

از سوی دیگر، برخی توسعه‌دهندگان نیز در مورد توانایی تلگرام برای دستیابی به اهداف خود در پروژه “شبکه باز تلگرام (TON) ابراز تردید می‌کنند. آن‌ها نسبت به برخی ادعاهای شرکت تلگرام (از جمله توانایی شبکه در پردازش ۱ میلیون تراکنش در هر ثانیه) مشکوک می‌باشند.

برای اطلاع از آخرین قیمت های ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت ارزجو مراجعه کنید.