video thumb

معرفی پروژه ALAX

توکن های پلتفرم توزیع شده ALAX بر پایه تکنولوژی بلاکچین به توسعه دهندگان بازی و اپلیکشین امکان می­ دهد به میلیون ها مشتری فاقد خدمات بانکی در سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. رویداد ایجاد توکن (TGE) پلتفرم ALAX برای ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده و شروع به کار این پلتفرم بلافاصله پس از آن خواهد بود.

ALAX introduction and TGE 2 390x213 معرفی پروژه ALAX

هنگ کنگ، ۲۲ فوریه ۲۰۱۸؛ ALAX، همکاری مشترکی میان تکنولوژی بلاکچین کمپانی DECENT و Dragonfly، پلتفرم توزیع بازی ها است. ALAX به تازگی White paper خود را منتشر کرده است و در آن به تشریح جزئیات توکن ها پرداخته و تایید کرده که تاریخ رویداد ایجاد توکن ها در ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ خواهد بود.

تعداد زیادی از همکاران این پروژه در روزهای آتی معرفی می ­شود؛ پس از آن شاهد نصب شدن این اپلیکیشن بر روی میلیون ها گوشی هوشمند خواهیم بود که به سرعت در بازار های جنوب و جنوب شرق آسیا گسترش می­ یابد.

3 ALAX introduction and TGE 390x214 معرفی پروژه ALAX

دستیابی به میلیون ها مشتری محروم از خدمات بانکی

به گزارش ارز جو، پلتفرم ALAX که بر مبنای توکن

با پلتفرم ALAX، مشتریان می­ توانند توکن های ALA را از طریق شبکه خرده فروشی Dragonfly با پول نقد خریداری کنند؛ سپس با استفاده از این توکن های ALA می­ توانند بازی ها و اپلیکیشن ها را مستقیما از توسعه دهندگان خریداری نمایند.

این عمل نه تنها منجر به تسریع روند تراکنش و کاهش هزینه محتوا می­شود، بلکه امکان خرید بازی و اپلیکیشن از توسعه دهندگان را بدون نیاز به روش های خرید سنتی بوجود می ­آورد.

ALAX introduction and TGE 220x220 معرفی پروژه ALAX

این پلتفرم همچنین امکان معامله منصفانه را برای توسعه دهندگان فراهم می­کند. DECENT تخمین می­ زند که روش های خرید سنتی از توسعه دهندگان بازی در حال حاضر حداکثر ۷۰ درصد سود آوری برای هر اپلیکیشن دارد و پرداخت ها در بازه زمانی ۳ تا ۶ ماه به طول می­انجامد.

در مقابل، توکن های ALA مستقیما به توسعه دهنده منتقل شده و سپس امکان مبادله با پول کلاسیک (دلار، یورو و …) را در هر لحظه خواهد داشت.

پیش بینی می­ شود که درآمد بازی ها در جنوب شرق آسیا تا سال ۲۰۲۱ به ۲٫۴ میلیارد دلار برسد که با کمک همکاران دیگر پروژه ALAX انتظار این است که دسترسی به میلیون ها مشتری جدید در این بازار نوظهور فراهم شود.

رویداد تولید توکن (TGE)

رویداد تولید توکن (ALAX TGE) برای روز ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ معین شده و به مدت شش روز خواهد بود. در این رویداد یک میلیارد توکن ALX تولید خواهد شد و از این توکن ها برای تهیه توکن های ALA (قابل معامله با پول کلاسیک و خرید اپلیکیشن) استفاده خواهد شد. جزئیات تبادل یکسویه ALX/ALA با ۲۰ درصد تخفیف در وایت پیپر در دسترس است.

به محض اتمام رویداد TGE، پلتفرم ALAX در دسترس مشتریان و توسعه دهندگان خواهد بود.

ALAX یک پلتفرم توزیع بازی موبایل بر پایه تکنولوژی بلاکچین است که برای گسترش صنعت بازی در جهان طراحی شده است. همکاری مشترکی از تکنولوژی DECENT و پلتفرم Dragonfly (توزیع بازی و اپلیکیشن)  است و هدف آن تولید یک پلتفرم یکسان برای تولید کنندگان محتوا و گیمر ها، شامل مشتریان فاقد خدمات بانکی در سراسر جهان است.

اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی را دارید ، می توانید برای خرید و فروش ارزهای مجازی به سایت ارزجو مراجعه کنید.