سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رمزارز SUB ، کارمزد کاربران پلتفرم Substratum

بلاکچین Substratum (SUB ) دارای زیرساختی نامتمرکز به همراه متنی باز است که بنابر ادعای توسعه دهندگان امکان دسترسی نامحدود به انواع اطلاعات – که توسط کاربرین به اشتراک گذاشته شده – را در بستر وب فراهم می کند.

حال ببینیم مشکل موجود و راهکار این پلتفرم برای حل آن چیست!

introduction to Substratum 390x130 رمزارز SUB، کارمزد کاربران پلتفرم Substratum

محدودیت های فعلی وب

سرویس فعلی اینترنت در ابعاد بسیار گسترده ای در اختیار سرویس دهندگان متمرکز قرار دارد. اولین مشکل عمده، عبور اطلاعات از سخت افزارهایی ست که به منظور کنترل و ایجاد محدودیت در محتویات اطلاعات در نظر گرفته شده است. غیر از محدودیت به وجود آمده، تمرکز اطلاعات در یک یا چند نقطه مشخص امکان هک شدن و آسیب پذیری آن را نیز به شدت افزایش می دهد.

مشکل دیگر قانونی ست که به آن توزیع بی طرفانه اطلاعات در شبکه اینترنت (net neutrality)، گفته می شود. بر اساس این قانون توزیع کننده گان اینترنت (ISP)، حق ندارند بین وب سایت های مختلف تفاوتی قائل شده و حتی امکان وجود خطرات بالقوه در استفاده از خدمات  سایتی مشخص را به کاربران خود اطلاع دهند. به این ترتیب هر کاربری، شخصا برای بررسی صحت و سقم مطالب منتشر شده و خسارات احتمالی استفاده از یک وبسایت مسئول می باشد. این موضوع باعث کاهش سرعت در استفاده از اینترنت، عدم کنترل کاربر به حریم کاربری خود و در نهایت کارایی نامناسب این بستر شده است.

مزیت استفاده از بسترهای نامتمرکز

در مقابل، ایجاد بستر نامتمرکز برای محیط وب می تواند به گردش آزاد اطلاعات و کنترل محیط کاربری توسط خود کاربر ختم شود. وجود افرادی باتجربه در قالب یک شبکه اجتماعی منسجم برای کنترل ثبات به چنین بسترهایی، رویکردی منحصر به فرد و خلاقانه می دهد. ضرورت استفاده از چنین دیدگاهی، هنگامی اهمیت می یابد که نشر آزادانه مطالب غیرمفید و هجوم افراد متخلف به فضای شخصی افراد، استفاده از این بستر را دچار اختلال می کند.

عملکرد واقعی این پلتفرم در زیرساخت محیط وب

introduction to Substratum 0 390x119 رمزارز SUB، کارمزد کاربران پلتفرم Substratum

به طور کلی می توان گفت از این پلتفرم نامتمرکز می توان در تمام امور رایج در محیط اینترنت استفاده کرد. در ادامه خلاصه ای از این موارد به شکل عنوان ذکر شده است:

– امکان ایجاد صرافی های نامتمرکز به صورت کامل

– ثبت اطلاعات سلامت فرد به صورت دیجیتالی

– ارائه خدمات مالی و اقتصادی

– تهیه پیام تبلیغاتی و استفاده از آن در همین بستر

– تولید برنامه های متنوع و انواع نرم افزار

خلاقیت به کار رفته در بلاکچین Substratum و کاربرد رمز ارز SUB

خلاقیت پلتفرم  Substratum ، در استفاده ترکیبی از فن آوری یک رمزارز و میزبانی (hosting) اطلاعات توسط شبکه اجتماعی از افراد علاقمند، به طور همزمان در این بستر است. این شبکه دارای مراکز دریافت و ارسال اطلاعات می باشد که گره (node) نامیده می شوند و انتقال اطلاعات امن بین کاربران را به عهده دارند. کاربرد رمزارز SUB ، انجام تراکنش های خرد در شبکه و تشویق تمام افرادی ست که به نوعی در این بستر مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند. بنابراین هم افرادی که از سیستم عامل خود برای تامین امنیت اطلاعات کاربر استفاده می کنند و هم افرادی که میزبانی این برنامه را به عهده دارند، در قبال انجام کوچکترین فعالیتی دستمزد دریافت خواهند کرد.

بستری کارآمد با محیطی ساده و کاربرپسند

introduction to Substratum 3 363x220 رمزارز SUB، کارمزد کاربران پلتفرم Substratum

 ایجاد امنیت  توسط مراکز انتقال اطلاعات یا “نود” ها، بدون نیاز به استفاده از  VPN یا Tor و به سادگی صورت می پذیرد. نرم افزار موجود با ظاهری زیبا و کاربردی ساده، استفاده از آن را حتی برای افراد غیر متخصص ممکن نموده است. نسخه های مختلف این نرم افزار برای کاربران Mac، Windows و Linux موجود است. به علاوه مطالب به اشتراک گذاشته شده در بلاکچین، به طور معمول و از طریق موتورهای جستجوگر شناخته شده (مثلSafari, Chrome, Firefox) انجام می گیرد. برای جستجو و استفاده از مطالب این بستر، به هیچ اطلاعات تخصصی و یا نصب برنامه خاصی نیاز نیست.

برای آشنایی بیشتر با افراد این گروه به صفحه اعضای تیم این کمپانی مراجعه نمایید.

منابع

در حال حاضر بیشترین میزان از مبادلات این رمزارز در صرافی های Binance، Kucoin و Hitbtc در جریان است.

شبکه های اجتماعی و کانال های ارتباطی: گروه تلگرامی، توئیتر، فیسبوک

قیمت توکن SUB: 1.11$

رتبه حال حاضر Substratum بین سایر رمزارز ها: ۱۰۴

مجموع توکن های Substratum یا SUB عبارت است از: ۳۵۲٫۰۰۰٫۰۰۰

این مقاله صرفا جنبه معرفی یکی از کاربردهای بلاکچین را داشته و در نظر گرفتن آن به عنوان پیشنهاد سرمایه گذاری به هیچ عنوان توصیه نمی شود. سرمایه گذاری در رمزارزها

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location