video thumb

بنیانگذار اپل ۷ بیت کوین خود را تقدیم به دزدان کرده است

سرقت از استیو وزنیاک ، بنیانگذار اپل

در اخبار امروز آمد که “استیو وزنیاک” که بنیانگذار اپل است (البته یکی از بنیانگذاران اپل، به همرا استیو جابز فقید)، چند بیت کوین

شاید شما هم تا به حال هدف کلاهبرداران، دزدان و کلاهبرداران قرار گرفته باشید. اگر چنین است، احتمالا با خود گفته‌اید “من هم یکی از افراد این جامعه هستم و خیلی توجهی به این مسائل نداشتم.” حالا اگر شما بنیانگذار اپل باشید، چه حسی پیدا می‌کنید وقتی می‌بینید که بیت کوین های خود را دو دستی تقدیم دزدان اینترنتی کرده‌اید؟

ماجرا از این قرار است که آقای استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل و یکی از پیشگامان فناوری دیجیتالی، در یک معامله، ۷ بیت کوین خود را از دست داده است. دزدان از طریق یک کارت اعتباری از بنیانگذار اپل بیت کوین خریدند و سپس، عملیات پرداخت توسط صاحب اصلی کارت لغو شده است. او می‌گوید:

“بلاک چین

اقدام عجیب بنیانگذار اپل

اتفاقی که در این حادثه جالب است، این است که استیو وزنیاک در حالی که اطلاع دارد تراکنش بیت کوین غیرقابل بازگشت است، اقدام به فروش بیت کوین توسط کارت اعتباری کرده است. فروشی که بنا به درخواست خریدار می‌تواند به عللی لغو شود. از این پیر دنیای مجازی چنین چیزی بعید بود.

سرقت بیت کوین از بنیانگذار اپل
سرقت بیت کوین از بنیانگذار اپل

مهندس استیو وزنیاک از علاقه‌مندان قدیمی بیت کوین به حساب می‌آید. البته، پیش از این او اظهار کرده بود که علاقه‌مند به استفاده از بیت کوین برای انجام پرداخت‌ها است. با این وجود، در زمانی که بیت کوین در نزدیکی اوج قیمتش قرار داشت، او درگیر قیمت بیت کوین شد و بالاخره آن‌ها را فروخت.

بنیانگذار اپل هرگز مشخص نکرد که چه تعداد بیت کوین داشته است. همچنین، مشخص نیست که او همه بیت کوین های خود را فروخته است یا مقداری از آن را نگه داشته است.

وزنیاک تنها بیان کرده است که بیت کوین های خود را زمان قیمت ۷۰۰ دلاری این ارز رمزپایه

برای مشاوره با پشتیبانان و مشاوران تیم حرفه ای ارزجو در زمینه ی ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت arzjoo.com سر بزنید.