سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

جعل حساب های کاربری twitter برای کلاهبرداری

به گزارش ارز جو و به نقل از  BuzzFeed، چنین به نظر می رسد که هفته گذشته کلاهبردارانی سعی کرده‌ بودند تا حساب های کاربری بنیاد Tron و بنیانگذار آن Justin Sun را در twitter جعل کنند.  کشف یکی از حساب های تایید شده تقلبی مورد بحث، @TronFoundationl، که محتوای توییتر واقعی بنیاد Tron را کپی کرده، تا آنجا که حتی توییت های پین شده آن را نیز بازنشر داد، هشداری بود که کاربران مراقب حساب های تقلبی و کلاهبرداری باشند.

اما کلاهبرداری توییتری چطور اتفاق افتاد؟

fake twitter accounts 390x195 استفاده از حساب های جعلی twitter برای کلاهبرداری رمزارزی

حساب های کاربری جعلی، از طریق ارسال یک لینک به کیف پول رمزارز ها

در حالی که طبق قوانین توییتر، حساب های کاربری، وضعیت تایید شده ی  خود را هنگام تغییر نام از دست می دهند، چندین حساب جعلی موفق به حفظ نشان های تأیید خود شده اند که تیک یا علامت آبی رنگ در گوشه حساب کاربری، حاکی از این تایید است.

fake twitter accounts 2 268x220 استفاده از حساب های جعلی twitter برای کلاهبرداری رمزارزی

موضع twitter در این باره

سخنگوی توییتر اعلام کرده است که «اگر یک حساب کاربری نام کاربری خود را تغییر دهد، تاییدیه اش را از دست خواهد داد. در هر باری که این اتفاق نیفتد، اشتباه یا خطایی رخ داده است».

این موضوع حتی توجه Jack Dorsey، بنیانگذار توییتر را نیز جلب کرده است. او روز دوشنبه به طور علنی اظهار کرد که «ما منشا این مشکل را پیدا کرده ایم و در حال برطرف کردن آن هستیم».

 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از پول های سنتی خسته شده اید و به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی هستید می توانید برای خرید و فروش این ارزها به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location