video thumb

صرافی Bittrex کره شمالی، ایران، کریمه، سوریه و کوبا تحریم کرد

به گزارش ارز جو به نقل از وب سایت Bitcoin.com، ضوابط جدید بخش خدمات صرافی  Bittrex

bittrex formally bans Iran 1 220x220 کره شمالی، ایران، کریمه، سوریه و کوبا در فهرست رسمی تحریم Bittrex
Image source: shutterstock

 

مناطقی که بیترکس (Bittrex) آن ها را منع سرویس می کند

ماه گذشته، صرافی رمزارزی Bittrex که در لاس وگاس آمریکا واقع است، ضوابط جدید خدمات خود را منتشر کرد. انتظار می رود این ضوابط جدید از نهم مارس به اجرا در آیند.

bittrex formally bans Iran 3 232x220 کره شمالی، ایران، کریمه، سوریه و کوبا در فهرست رسمی تحریم Bittrex
Image source: shutterstock

به گزارش ارز جو به نقل از وب سایت Bitcoin.com، مقررات جدید  این صرافی، شهروند(ان) و ساکن(ان) هر ایالت، کشور، منطقه یا دیگر توابع را که توسط کشور آمریکا تحریم شده اند را از دسترسی به سرویس معاملاتی این صرافی

گزارش ها حاکی از آنند که ضوابط جدید بخش خدمات Bittrex در نتیجه ی نگرانی معامله گران روس از عدم دسترسی به حساب Bittrex خود پس از اعمال تحریم ها بر اتحادیه روسیه از سال ۲۰۱۴، وضع شده است.

شماری از معامله گران از آن زمان با مسئول پشتیبانی این صرافی تماس برقرار کرده و از این که ضوابط جدید شامل شهروندان کشورهای تحت “تحریم اقتصادی” نمی شود، اطمینان یافته اند.

ضوابط جدید بخش خدمات بیترکس مشخصا شهروندان کشورهای مورد تحریم آمریکا (کره شمالی، ایران، منطقه کریمه، سوریه و کوبا) را در بر می گیرد. افزون بر آن، دسترسی هر فردی که توسط دولت آمریکا تحت تحریم اقتصادی باشد نیز به پلت فرم معاملاتی این صرافی ممنوع خواهد بود.

قوانین در راستای اِعمال اهداف سیاسی اجباری توسط دولت آمریکا

bittrex formally bans Iran 2 کره شمالی، ایران، کریمه، سوریه و کوبا در فهرست رسمی تحریم Bittrex
Image source: shutterstock

آن طور که به نظر می رسد، فهرست جدید مناطق محدود شده در پی رسمی ساختن سرکوبی که از سال گذشته توسط صرافی  بیترکس آغاز شده، در ضوابط به روز رسانی شده این صرافی به چشم می خورد.

هنوز مشخص نیست که چه بر سر دارایی های از پیش مسدود شده شهروندان این کشور ها خواهد آمد. در صورت وجود اطلاعات جدید، خبر به روزرسانی می شود.

اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستید حتما به سایت معتبر ارزجو سر بزنید و از امکانات و خدمات این سایت در زمینه ارزهای دیجیتالی بهره ببرید.