سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، استلار، لایت کوین و نئو

پایان فاز ناپایدار

این الگوریتم پیشنهادی ارزهای دیجیتال نیست. این موضوع نشان می دهد که فاز ناپایدار به پایان رسیده است و برخی از سرمایه گذاران از بازار فرار کرده اند. در حال حاضر تنها شرکت کنندگانی که بیشترین علاقه را به ارزهای دیجیتال دارند اعتبار بیشتری در بازار ارزهای دیجیتال دارند.

هنگامی که قیمتها در زیر سطح پشتیبانی بر روی اخبار منفی قرار نگیرند، این نشانه ای است که خرسها انجام می دهند. در مراحل اولیه گاوها همیشه باعث نگرانی می شوند. همانطور که قیمت ها بهبود پیدا می کنند، “دلالان” به سمت آن حرکت می کنند.

بیایید ببینیم که آیا ما باید در این وضعیت چگونه عمل کنیم؟

قیمت بیت کوین BTC / USD

خرس ها قادر به استفاده از شکست ۹٫۵۰۰ دلار بیت کوین در تاریخ ۱۰ مارس نبودند. قیمت ها به سرعت در روز بعد ۱۱ مارس بهبود یافتند که حمایت های قوی را در سطوح پایین تر نشان می دهد.

BTC/USD

در حال حاضر جفت BTC / USD در یک سطح بحرانی معامله می شود. سطح بین ۱۰٫۰۰۰ تا ۱۰٫۳۰۰ دلار دارای مقاومت در برابر میانگین های متحرک و خط مقاومت کانال نزولی است. هنگامی که قیمت پایین می رود و بیش از ۱۰٫۳۰۰ دلار را برای چهار ساعت نگه می دارد، می توان آن را با توقف ضرر ۸٫۷۰۰ دلاری خریداری کرد.

هدف اول هدف، رسیدن به $ ۱۲٫۱۵۰ است (از جایی که این ارز در روند قبلی بازگشته است). اگر قیمت ها از این مقاومت بیرون بیایند، بیت کوین یک روند صعودی جدید را آغاز خواهد کرد.

قیمت اتریوم ETH / USD

این ارز در۶۵۴٫۰۲ دلار ثابت شده است که حمایت قوی برای اتریوم است. در سه روز گذشته، قیمت ها در محدوده قیمت ۷۴۵ دلار به ۶۵۴ دلار نوسان داشته است. اگر گاوها از این محدوده بیرون بیایند، جفت ETH / USD ممکن است به سطح ۸۰۰ دلار برسد که در آن با مقاومت در برابر EMA  ۲۰ روزه و مقاومت در خط کانال نزولی، روبرو خواهد شد.

ETH/USD

هنگامی که این دو مقاومت انجام می شوند، مقاومت بعدی ۹۰۰ دلار از SMA  ۵۰ روزه خواهد بود. این ارز ریسک خوبی را برای سود نسبت به نوسانات ارائه نمی کند، با این حال، خریداران روزانه می توانند هنگامی که قیمت ها سریع رشد می کنند، خرید داشته باشند. در صورت شکسته شدن محدوده، احتمال کاهش ۵۶۵ دلار وجود دارد.

قیمت بیت کوین کش BCH / USD

بیت کوین کش در سه روز گذشته قیمت ۱۰۰۰ دلار را نگه داشته است. دیروز، ۱۱ مارس، قیمت از مقاومت ۱٫۱۵۰ دلاری موفق شد، اما گاوها در این حرکت موفق نشدند.

BCH/USD

در حال حاضر، جفت ارز BCH / USD با مقاومت در خط روند نزولی مواجه است و بالاتر از EMA 20 روزه است. خرس ها از منطقه ۱٫۱۵۰ دلار تا ۱۲۰۰ دلار دفاع خواهند کرد. ما ممکن است یک حرکت به $ ۱،۳۵۵ را ببینیم، که مقاومت اصلی است. از سوی دیگر، اگر سطح ۱۰۰۰ دلار خراب شود، این ارز می تواند به ۸۵۴ دلار برسد.

قیمت ریپل XRP / USD

ریپل در ۳ روز گذشته هیچ گونه تغییری نداشته و کار برای آنالیز آن دشوار شده است.  ما انتظار داریم جفت XRP / USD برای چند روز ثابت باقی بماند. اگر احساسات در صنعت رمزنگاری بهبود یابد، رسیدن به سطح بالای ۱٫۲۲ دلار ممکن است.

XRP/USD

خریداران می توانند در یک شکست ۰٫۸۵ دلار خرید کنند و از ۰٫۷۲ دلار به ازای هر ضربان قیمتی نگهداری شود. این یک تجارت خطرناک است، از اینرو، لطفا با ۵۰ درصد از اندازه موقعیت معمول خود، تجارت کنید. اگر خرس ها زیر ۰٫۷۳ دلار خالی شوند، ریپل می تواند به ۰٫۶۹۵ دلار و سپس به ۰٫۵۶۲۷ دلار کاهش یابد.

قیمت استلار XLM / USD

قیمت در استلار کاهش پیدا کرده است. خرس ها قادر به استفاده از شکسته شدن قیمت در زیر سطح ۰٫۳۲ نمی باشند. در حالی که انتظار میرفت سطح ۰٫۲۲ دلار کاهش یابد، گاوها با موفقیت از سطح ۰٫۲۵ دلار دفاع کردند. اگرچه گاوها در قیمت پایینی هستند، اما آنها نمیتوانند قیمت ها را بیش از ۰٫۳۲ دلار افزایش دهند.

XLM/USD

ما یک تجارت طولانی در جفت XLM / USD را پیشنهاد می کنیم، زمانی که قیمت ها برای دو روز و روزانه بیش از ۰٫۳۲ دلار حفظ می شود.

قیمت لایت کوین LTC / USD

لایت کوین در چهار روز گذشته نیز در محدوده تنگاتنگی قرار دارد. همانطور که قیمت به انتهای الگوی مثلث نزولی رسیده است، تنظیم نزولی دیگر معتبر نیست.

LTC/USD

اگر گاوها از خط روند نزولی و EMA  ۲۰ روزه بیرون بیایند، می توان انتظار داشت که جفت LTC / USD به سمت ۲۵۰ دلار حرکت کند. بنابراین، ما توصیه می کنیم خرید لایت کوین در (UTC) بالاتر از ۲۰۰ دلار صورت گیرد. ضرر توقف برای خرید را می توان در ۱۶۵ دلار حفظ کرد. از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی پایین آید و یک بار دیگر کمتر از ۱۸۰ دلار فروخته شود، انتظار می رود که به ۱۶۰ دلار کاهش یابد.

قیمت کاردانو ADA / BTC

کاردانو همچنان در یک محدوده کوچک به عنوان پیش بینی در تجزیه و تحلیل قبلی ادامه می دهد. همانطور که گاو و خرس ها در حالت تعادل هستند، هیچ تنظیم تجاری وجود ندارد.

ADA/BTC

یکی از احزاب در طی چند روز آینده با یک حرکت وسیع در این زمینه سلطه خود را اعمال خواهد کرد. ما باید برای آن صبر کنیم و سپس یک موقعیت را پیشنهاد کنیم. در حال حاضر، حرکت هر حرکت ممکن است با مقاومت در ۰٫۰۰۰۰۲۴۶ مواجه شود. بالاتر از این، مقاومت بعدی از خط روند نزولی و EMA  ۲۰ روزه است که در حدود سطح ۰٫۰۰۰۰۲۷۵ قرار دارد.

قیمت نئو NEO / USD

نئو در روند نزولی قرار دارد زیرا گاوها طی چهار روز گذشته قیمت های بالای ۹۳٫۵ دلار را ندیده اند. این موضوع  عدم خرید  را نشان می دهد.

NEO/USD

در حال حاضر، اگر جفت NEO / USD سطح ۸۰ دلار را خراب کند، الگویی مثلث نزولی تکمیل می شود. اگرچه اهداف الگو به مراتب پایین تر است، ما باید یک گام را رو به جلو برداریم. پشتیبانی ا تا ۶۳٫۶۲ دلار است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location