video thumb

Thomson Reuters شاخص گرایش به بیت کوین معرفی می کنند

به گزارش  ارز جو، شرکت Thomson Reuters اعلام کرده که در حال راه اندازی یک سنسور گرایش معامله گران رمزارز ها (Marketpsych) است. ارزیابی بر اساس گفتگو در مورد بیت کوین، در صد ها وب سایت رسانه های اجتماعی و خبرگزاری های مطرح انجام می شود و نظر اکثریت درمورد بازار بیت کوین و رمزارز ها را بررسی می کند.

Thomson Reuters از Marketpsych 3.0 رونمایی می کند

شرکت Thomson Reuters با مشارکت Marketpsych Data LLC اعلام کرده است که از نسخه جدید شاخص جمع آوری اطلاعات روحیه و رفتار بازار ( Marketpsych )، که اکنون شامل تحلیل گرایش بازار بیت کوین نیز می شود، رونمایی می کند.

thomson reuters Marketpsych 359x220 Thomson Reuters شاخص گرایش به بیت کوین معرفی می کنند

نسخه جدید، Marketpsych 3.0، «بیش از ۴۰۰ سایت خبری و رسانه های اجتماعی مرتبط با بسیاری از رمزارز های خاص» را به انبار اطلاعاتی (feed) نرم افزار اضافه کرده است. این شرکت ادعا می کند که برای آشکار شدن «حرکات احساسی و هیجانی بازار، اطلاعات هر سایت در زمان مناسب، اسکن شده و مورد استفاده قرار می گیرد».

Austin Burkett، مدیر بخش آمار و اطلاعات بین المللی Thomson Reuters، اظهار داشت: «سایت های خبری و رسانه های اجتماعی، در حال افزایش سرمایه گذاری و مدیریت ریسک، از طریق رشد دائمی معاملات منفعل و حجمی هستند».

وی افزود: «همانطور که پیچیدگی بازار های مالی در حال افزایش است، نیاز به ارائه خدمات به مشتریان نه تنها با استفاده از اطلاعات مرتبط، حتی با ابزار هایی که به مدیریت و تحلیل داده ها کمک می کند، داریم. MarketPsych 3.0 به ارائه یک لایه دیگر از تحلیل و ارزش افزوده در فرایند سرمایه گذاری کمک می کند».

Thomson Reuters خدماتی برای ارز های رمزنگاری شده ارائه می دهد

Thomson Reuters خدماتی در زمینه سطوح مختلف دارایی های سنتی و نوظهور ارائه می دهد. این شرکت در حال حاضر قیمت بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ریپل و بیت کوین کش را پوشش می دهد. در سال ۲۰۱۶، Thomson Reuters ابزار BlockOne IQ را معرفی کرد – ابزاری که به معامله گرانی که از خدمات این شرکت استفاده می کنند اجازه می دهد تا ارز های مبتنی بر بلاکچین را تحلیل کنند.

اطلاعیه در مورد Marketpsych 3.0 یک هفته پس از آن صادر شد که Tom Lee، مدیر اجرایی صندوق سرمایه گذاری، از وجود سنجه جدید گرایش در بیت کوین که «Bitcoin Misery Index» نامیده می شود، خبر داد. آقای لی، در مصاحبه با CNBC اعلام کرد که شاخص فعلی در حال حاضر ۱۸٫۸ است – که کمترین میزان از سال ۲۰۱۱ بوده است.

آقای لی این شاخص را به عنوان یک نشانگر خلاف گرا (contrarian indicator) توصیف نمود. (خلاف گرا به معنی کسی است که خلاف روند بازار خرید و فروش می کند) و بیان کرد که «در چهار مورد آخر، این شاخص کمتر از ۲۷ بوده […]  تا ماه ها بعد حتی یک بار هم در مورد بیت کوین بالا تر از ۱۲ نرفت».