video thumb

جدید ترین جزئیات منتشر شده درباره رمزارز شرکت کداک (KODAKCoin)

به گزارش ارز جو، بر اساس گزارش سالانه ی k10 کمپانی کداک (KODAK) در سال ۲۰۱۷ که در تاریخ ۱۵ مارس منتشر شد، این کمپانی  ۷۵۰۰۰۰ دلار پول نقد از  WENN Digital دریافت کرد. این شرکت بر روی توسعه KODAKCoin و پلت فرم مدیریت و حفظ حقوق دیجیتالی مربوط به این پروژه کار می کند.

علاوه بر این، کداک ۵۰۰۰۰ سهم از سهام WENN را دریافت کرده، که طبق این گزارش ارزشی معادل یک میلیون و دویست و پنجاه هزار دلار دارد.

عرضه توکن کداک (KODAKCoin)

KODAKCoin details 390x217 جدید ترین جزئیات منتشر شده درباره رمزارز شرکت کداک (KODAKCoin)

 

همچنین، پس از اتمام عرضه اولیه سکه ها (ICO) که هنوز به پایان نرسیده است، قرار بود کداک ۳ میلیون کداک کوین (KODAKCoin) دریافت کند، که بنا به گزارشات منتشر شده به تأخیر افتاده است (اگر چه گفته می شود پیش فروش خصوصی در حال انجام است). این توکن ها پس از یک سال از تاریخ دریافت، ارزش گذاری خواهند شد، که مطابق اسناد ثبت شده، ارزش کل دارایی بیشتر از ۳ میلیون دلار نخواهد بود.

قسمتی از بیانیه KODAK

پرداخت ها همچون یک نوع حق امتیاز اولیه عمل خواهند کرد، با این توضیح که:

«پول نقد پرداخت شده، ارزش فرضی سهام WENN و ارزش فرضی توکن ها، به عنوان پیش پرداخت حق امتیاز عمل می کنند که در مقابل حق امتیاز بر پایه فروش در آینده اعتبار دهی می شود.
پیش پرداخت حق امتیاز غیر قابل عودت است. هیچ پرداخت حق امتیاز بر پایه فروش در آینده انجام نخواهد شد مگر تا زمانی که پیش پرداخت حق امتیاز تمام شود.»

بر اساس این گزارش، اگر تعداد کل کوین ها بیش از ۱۰۰ میلیون باشد، کداک ۳ درصد از هر توکن صادر شده توسط WENN را دریافت خواهد کرد.

1 KODAKCoin details 330x220 جدید ترین جزئیات منتشر شده درباره رمزارز شرکت کداک (KODAKCoin)

کوین KODAKCoin

در اوایل ماه فوریه، گروه KODAKCoin

پس از آن این گروه اعلام کرد: «این مرحله برای چند هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن قصد داریم KODAKcoin ها را به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار کنیم.»

هفته گذشته، تیم KODAKCoin یک «گزارش شفافیت» منتشر کرد که نشان می داد هنوز یک سوال در مورد این که آیا در نهایت، قانونگذاران توکن ها را در طبقه بندی اوراق بهادار می گنجانند یا خیر وجود دارد، چرا که ممکن است منجر به محدودیت های تجاری پس از راه اندازی شود.