video thumb

کتاب‌هایی که در فهم سرمایه گذاری در بیت کوین به شما کمک می‌کنند

تحقیق در مورد چگونگی سرمایه گذاری در بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگری مانند اتریوم، ریپل و یا یوتا می‌تواند کار بسیاری مشکلی باشد. مواردی مانند مفهوم بلاک چین، الگوریتم مبتنی بر ارز دیجیتالی که هویت فرد را ناشناخته نگه می‌دارد و یا ارز دیجیتال غیرمتمرکز، همگی جزو ایده‌‌هایی هستند که شاید فهم آنها کمی مشکل به نظر برسد. اما از سوی دیگر تعداد ارزهای دیجیتال موجود در بازار آن قدر زیاد هستند که اگر این تعداد را با کیف پول های دیجیتال نیز جمع کنیم انتخاب یکی از این ارزها برای سرمایه گذاری به ویژه برای یک سرمایه‌‌‌گذار مبتدی در این بخش کار بسیار دشواری به نظر می رسد.

استراتژی سرمایه‌‌گذاری بیت کوین باید بیش از آنکه با هیجان مدیریت شود، به سمت اصول بنیادین مدیریت حرکت کرده و البته زمانی که شما در خصوص سرمایه‌‌ای صحبت می‌کنید که در اصل هیچ پشتوانه ارزشی ملموسی ندارد، کار بسیار مشکلی در پیش رو دارید. حتی بسیاری از اقتصاددانان بزرگ و مربیان مذهبی معتقدند بیت کوین تنها یک ایده احمقانه به نظر می‌‌رسد.

با تمامی این اوصاف اگر هنوز هم به دنبال سرمایه‌‌گذاری در بیت کوین هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم چهار کتاب مفیدی که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهد شد را حتما مطالعه بفرمایید تا از وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال اطلاعات کافی کسب نموده و از سوی دیگر نیز بدانید ارزهای دیجیتال چگونه و از کجا فعالیت و رشد خود را آغاز کردند و از همه مهمتر اینکه بدانید چگونه و چه موقع می توانید از آنها درآمد‌‌زایی داشته باشید:

  • سرمایه دیجیتال: راهنمایی برای سرمایه‌‌گذاران در Bitcoin و Beyond

شما می‌‌توانید این کتاب را در نسخ دیجیتال و یا کاغذی خریداری کنید. هدف از تالیف کتاب سرمایه‌‌ دیجیتال که در حال حاضر جزو ۱۰ کتاب پرفروش سایت آمازون در زمینه ارزهای دیجیتال به حساب می آید، ارائه آموزش‌‌های لازم به شما در خصوص ارزهای دیجیتال است.

این کتاب به صورت عمیق و موشکافانه استراتژی های ارزهای دیجیتال ازجمله اسرار مربوط به جهان این ارزها را بیان می‌‌کند. برای آن دسته از افرادی که همواره در خصوص شیوه کارکرد بیت کوین، آینده و دورنمای سرمایه‌‌گذاری در این ارز دیجیتال جای تعجب دارد، مطالعه این کتاب بسیار مفید به نظر می‌‌رسد. این کتاب همچنین مقدمه‌‌ای بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال مانند اموال دیجیتال، توکن های دیجیتال و حتی سرمایه‌‌های ابتدایی ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

  • طلای دیجیتال: بیت کوین و عمق ماجرای میسفیت‌‌ها و میلیونرهایی که به دنبال کسب دوباره پول هستند

این کتاب بیش از آنکه راهنمایی برای چگونگی استفاده از بیت کوین به حساب آید، تاریخچه ای کوتاه و آموزنده از یک تراژدی مالی را نقل می‌‌کند که طی تنها یک سال رخ داد.

سال گذشته ارزش بیت کوین از کمتر از هزار دلار ناگهان به مبلغی بیش از ۱۹ هزار دلار رسید و پس از مدتی اکنون با افتی چشمگیر به حدود ۱۱ هزار دلار کاهش یافته است. این کتاب بیان می‌‌کند که چگونه ما به اینجا رسیدیم و همچنین داستان‌هایی واقعی از نحوه تشکیل بیت کوین و سرمایه‌‌گذاران اولیه آن مطرح می کند. کتاب طلای دیجیتال نه تنها نکاتی در خصوص سرمایه‌‌گذاری در بیت کوین به شما خواهد آموخت، بلکه به طور کلی نکاتی در خصوص نحوه سرمایه‌‌گذاری در تمامی ارز‌‌های دیجیتال را شما یاد خواهد داد.

  • اتریوم: بلاک چین‌‌ها، قراردادهای هوشمند، سازمان‌‌های خودمختار غیرمتمرکز

درحالیکه عمده حواس‌‌ها متمرکز بر بیت کوین است، اما بیت کوین تنها  ارز دیجیتالی نیست که هوش از سر سرمایه‌‌گذاران در این صنعت برده است. این کتاب توضیحاتی در خصوص ارز دیجیتالی اتریوم و نحوه سرمایه‌‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال را به شما آموزش خواهد داد.

همچنین توضیحات ارائه شده در این کتاب در خصوص ماشین‌‌های بلاک چینی بسیار ارزنده به نظر می رسد. کتاب اتریوم که توسط طراح بلاک چین IBM به رشته تحریر درآمده، اطلاعات خوبی در زمینه نحوه کارکرد این ارز دیجیتال و تکنولوژی آن ارائه کرده است.

  • تسلط بر بیت کوین: برنامه‌‌نویسی و اوپن‌‌بلاک چین

این کتاب نیز در حقیقت مجموعه‌‌ای دیگر در خصوص بیت کوین است که توسط «آندریاس آنتوپولوس» به رشته تحریر درآمده است و هدف از تالیف آن ارائه آموزش‌‌هایی در خصوص ساختار و نحوه عملکرد بیت کوین به حساب می‌‌آید. با اینکه کتاب حاضر برای افرادی نوشته شده که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارند، اما با اینحال جان کلام در خصوص بیت کوین و سرمایه‌‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال را به مخاطب ارائه کرده و مطالبی مهم در خصوص جهان ارز‌‌های دیجیتال بیان می کند. پیشتر نیز کتاب‌‌هایی همچون «اینترنت پول» از این نویسنده و در همین زمینه منتشر شده است.