سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارز دیجیتال تلگرام ، ۸۵۰ میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد !

طبق سندی که روز پنجشنبه در کمیسیون بورس ایالات متحده ثبت شده است، تلگرام در دومین مرحله از پیش فروش خصوصی توکن‌های دیجیتالی خود، ۸۵۰ میلیون دلار دیگر جذب سرمایه کرده است.

ارز دیجیتال تلگرام، 850 میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد !

پس از اینکه telegram در پیش فروش اولیه خود حدود ۸۵۰ میلیون دلار از فروش توکن‌های «گرام» سرمایه جذب کرد، چند هفته پیش خبری غیر رسمی مبنی بر برنامه تلگرام برای برگزاری یک پیش فروش خصوصی دیگر منتشر شد که امروز ( ۹ فروردین) با ثبت شدن سند آن در سازمان SEC، به صورت رسمی این خبر تایید شد.

با این رقم، سرمایه جذب شده کل برای تلگرام تاکنون حدود ۱٫۷ میلیارد دلار براورد می‌شود و این در حالی است که هنوز پیش فروش عمومی ارز دیجیتال تلگرام

طبق گزارشات منابع روسی، در پیش فروش خصوصی تلگرام، حداقل مبلغ سرمایه گذاری ۱ میلیون دلار است اما در پیش فروش عمومی امکان خرید توکن با مبالغ زیر ۱,۰۰۰ دلار هم وجود دارد. هنوز زمان دقیقی برای عرضه عمومی اعلام نشده است.

پیشبینی می‌شود که telegram برای توسعه شبکه مبتنی بر بلاک چین خود مجموعا بیش از ۲٫۵ میلیارد دلار در پیش فروش خصوصی و عمومی خود سرمایه جذب کند.

طبق یک خبر رسمی که چند هفته پیش منتشر شد، ساکنین کشورهای تحت تحریم ایالات متحده و اتحادیه اروپا، حق شرکت در هیچکدام از پیش فروش‌های عمومی یا خصوصی ارز دیجیتال telegram را ندارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location