سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تیم دراپر پیش بینی می‌کند در ۵ سال آینده همه از ارزهای دیجیتال استفاده کنند

«تیم دراپر» یک سرمایه‌گذار خطرپذیر است که علاقه خاصی به فناوری دارد، او به خاطر سرمایه‌گذاری‌هایش در فناوری‌های آینده مثل تسلا و اسکایپ شهرت دارد. «تیم دراپر» که قیمت فعلی بیت کوین

تیم دراپر از منسوخ شدن ارزهای دولتی می‌ گوید

 

تیم دراپر از منسوخ شدن ارزهای دولتی می‌گوید

«تیم دراپر» در مصاحبه‌ای که با شبکه CNBC داشته است گفت:

جهش فناوری که امروزه در حال وقوع است بزرگ‌تر از جهش‌های بشریت در عصر آهن و برنز است. امروزه فناوری بلاک چین پتانسیل این را دارد که در هر صنعتی وارد شود و مهم‌تر از همه عملکرد دولت‌ها را تغییر دهد.

از آنجایی که «تیم دراپر» از اولین افراد سرمایه‌گذار در کسب و کارهای اینترنتی است، او با مقایسه موقعیت فعلی بلاک چین و اینترنت اینگونه جواب داد:

ما تازه در ابتدای راه هستیم و برای من به عنوان یک سرمایه‌گذار بسیار هیجان‌انگیز است، انگار که در ابتدای معرفی اینترنت به دنیا هستیم.

بیشتر بخوانید:

امسال قیمت بیت کوین می تواند به ۵۰۰۰۰ دلار برسد

آنطور که «تیم دراپر» پیش‌بینی می‌کند در ۵ سال آینده شاهد منسوخ شدن ارزهای دولتی خواهیم بود و استفاده از پول‌های رایج یک روش قدیمی خواهند بود. او حتی گفته است در آینده نزدیک اگر برای خرید قهوه استارباکس از اسکناس دلار استفاده کنید به شما خواهند خندید. گفتنی است همین الان هم استارباکس در حال ساخت اپلیکیشنی است که مشتریانش بتوانند با ارز دیجیتال پول قهوه‌هایش را پرداخت کنند.

تیم دراپر سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر کارهایش محدود به سرمایه‌گذاری نیست و اکنون در حال برگزاری دوره‌های آموزشی سرمایه‌گذاری و کار با بیت کوین در دانشگاه «دراپر» است. او بیت کوین را بیش از بقیه ارزهای دیجیتال قبول دارد و حتی معتقد است بیت کوین در آینده استانداردی برای دیگر ارزهای دیجیتال خواهد بود.

«تیم دراپر» یکی از اولین سرمایه‌گذارها در پروژه‌های موفقی مثل تسلا و اسکایپ است. در زمانی که هر بیت کوین ۶ دلار بود ۲۵۰ هزار دلار بیت کوین خرید و تمام آن را در هک صرافی Mt. Gox از دست داد اما این باعث نشد که او از سرمایه‌گذاری دست بکشد و دوباره ۳۲ هزار بیت کوین خرید.
خرید و فروش بیت کوین

اگر به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین علاقه‌مند هستید می‌توانید با استفاده از خدمات ارزجو جهت خرید و فروش بیت کوین و اتریوم اقدام کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location