video thumb

پیش بینی پنترا کپیتال برای بیت کوین

مدیریت شرکت پنترا کپیتال، شرکتی که در حیطه سرمایه گذاری در رمزارزها

پنترا پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین قطعاً جهش قیمت در پیش دارد.

پنترا کپیتال، صندوق سرمایه‌گذاری ای که انحصاراً در بازار رمزارزها و فن‌آوری دفترحساب توزیع شده (Distributed Ledger Technology) فعالیت می‌کند، بیانیه ای را منتشر کرده است که در آن پیش‌بینی شده است که بیت‌کوین در انتهای روند نزولی حال حاضرش قرار دارد و  به چند فاکتور در رابطه با نمای آینده بازار اشاره می‌کند.

در بخشی از این نوشته به فروش ناخواسته در مقابل با اخبار مالیاتی منتشر شده پرداخته شده است. در یک سناریوی فرضی که در آن معامله‌گر سال مالی خوبی را از فروش رمزارزها تجربه کرده است، از تاریخ ۱۵ آپریل در کمال تعجب ناگهان با این نکته روبرو می‌شود که هر سودی که از فروش رمزارزها بدست آورده می‌تواند با مالیات روبرو شود. پنترا اضافه کرده است که تنها در سال گذشته بازار رمزارز ۳۰۰ میلیارد دلار (تقریباً به اندازه ارزش کنونی بازار!) برای معامله‌گرها سود به همراه داشته است. همچنین بر این نکته تأکید می‌کند که فشار شدیدی برای فروش رمزارزها بر دوش معامله‌گرها برای خارج کردن پولشان تا قبل از تاریخ ۱۵ آپریل از بازار رمزارزها وجود داشته است و برای عدم رویارویی با  تعهدات مالیاتی، بازار به سمت فروش حرکت کرده است. (ماه آپریل پایان سال مالیاتی در ایالات متحده است و افراد موظف اند اظهارنامه های مالی خود را در اختیار مقامات مربوطه در این کشور قرار دهند. با توجه به اینکه تا قبل از ۱۵ آپریل امسال قانونی در رابطه با مالیات بر سود حاصل از معاملات رمزارزها وجود نداشته است، با خروج سرمایه از این بازار معامله‌گرها می‌توانند از پرداخت مالیات بر سود حاصل از فروش رمزارز در سال مالیاتی گذشته اجتناب کنند).

این شرکت همچنین می افزاید که اخبار مربوط با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کمترین تاثیر را در تمایلات مارکت بهمراه داشته است و معتقد است که به کف قیمت منطقه‌ای رسیده ایم و این کف قیمتی حتی ممکن است جهانی باشد. در دیدگاه این شرکت حرکت صعودی بازار در ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته پس از انتشار اطلاعیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشانگر رسیدن بازار به پایان روند منفی  حداقل در میان مدت است.

خوش‌بینی پنترا در بلند مدت به بازار

پنترا موقعیت خود در این بازار را اینگونه تصویر می‌کند: اولین فرصت برای ده ها سال معامله. در این نوشته آورده شده است که ۶۵۰۰$ انتهایی برای این بازار منفی است و پیش‌بینی می‌کند گرچه ممکن است در کوتاه مدت قیمت پایین‌تر هم رود با این حال در ۳۶۵ روز آینده عموماً بالاتر از قیمت خواهد بود، و احتمالش زیاد است که سقف قیمتی ۲۰,۰۰۰ هزار دلار در سال پیش رو شکسته شود و سیل ورود سرمایه‌های شرکت های مختلف قیمت را با رشدی فزاینده روبرو خواهدکرد.

پنترا به  میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بیت‌کوین اشاره کرد و قیمت بیت‌کوین در حال حاضر زیر این میانگین قرار دارد که نشانه بسیار نادر برای خرید و ورود به بازار است. اگر در آخرین باری که در چنین شرایطی بودیم،  فردی به بازار وارد می شد، پس از مدت یک سال سرمایه را از بازار خارج می‌کرد این سرمایه‌گذاری سود ۲۸۵% را  برایش بهمراه داشته است.

آیا این روزها فرصتی مناسب و یا شاید حتی تکرار نشدنی برای ورود به این بازار است؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.