سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مسترکارت به دنبال متخصصان بلاک‌چین

مدتی است که افراد بالا رده در شرکت مسترکارت(MasterCard) به دنبال افراد متخصص در زمینه‌ی بلاک‌چین هستند. این کمپانی عظیم در حال تلاش برای همسو شدن با تکنولوژی بلاک‌چین و ادقام آن با سرویس‌های خود است بنابر این آن‌ها نیازمند افراد ماهر در این زمینه هستند

از وقتی که بلاک‌چین تنها یک اصطلاح مرتبط با رمزارزها بود، مدت زمان زیادی گذشته است. بله، این تکنولوژی هنوز هم از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند، با این وجود کاربرد‌ها و مزایای بلاک‌چین امروزه بسیار گسترده‌تر شده و دیگر فقط مختص صنعت مالی نیست. بخش‌های مختلف دیگیری از جامعه مانند مراقبت‌های بهداشتی و مدیریت تامین زنجیره‌ای نیز از جمله مواردی هستند که می‌توانند بر این نوع فناوری‌های جدید تکیه کنند. البته میزان کارایی، امنیت و ثبات از مواردی هستند که برای بخش‌های اقتصادی جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بر طبق اخبار منتشر شده از سوی Irish Tech News، کمپانی مسترکارت امیدوار است که بتواند از مزایای این تکنولوژی در فعالیت‌های خود بهره ببرد.

مسترکارت به متخصصین بلاک‌چین نیازمند است

مسترکارت

MasterCard Lab بخش مهمی از این کمپانی محسوب می‌شود که در ایرلند واقع شده و هدف اصلی این زیر مجموعه، توسعه‌ی راه‌حل‌های انقلابی و جدیدی برای عملیات‌های پرداخت‌ است. این شرکت به زودی قصد دارد ۱۷۵ نفر به تعداد کارمندان دفتر واقع در دوبلین(پایتخت ایرلند) خود اضافه کند تا آن‌ها بر روی بهترین راه‌حل‌های نوآورانه مرتبط با عملیات‌های مالی و پرداختی کار کنند. برای این افراد شغل‌هایی از جمله مهندس نرم‌افزار و متخصص امنیت اطلاعات در نظر گرفته شده است. از همه مهم‌تر، برخی از این افراد به عنوان متخصص بلاک‌چین استخدام شده‌اند.

البته تیم دوبلین در حال حاضر در مورد چگونگی ادغام فناوری بلاک‌چین در چشم‌انداز‌ها و فعالیت‌های شرکت برای آینده تحقیق می‌کند که باید خاطر نشان کرد منظور از آینده صرفا فعالیت‌های مرتبط با پرداخت‌های متمرکز نیست. مسترکارت همچنینی امیدوار است که بتواند راه حل‌هایی برای استفاده از انرژی خورشیدی برای افرادی که به برق دسترسی ندارند، پیدا کند.

خبرهای خوب برای همه

هتر امبر هامفری(Heather Amber Humphrey) وزیر بازرگانی، سرمایه‌گذاری و نوآوری این کشور در خبرگزاری‌ها از هیجان خود در این باره خبر داد و گفت:

تصمیم مسترکارت برای ایجاد گسترش در سطح فعالیت‌هایش یک علامت مهم است و من صمیمانه از کار‌های جدیدی که به زودی اعلام خواهند شد، استقبال می‌کنم. دولت سخت تلاش کرده است تا اطمینان حال شود که ما شرایط مناسبی برای جذب بخش‌های دانش‌ بنیاد به سمت کشور ایرلند به وجود آورده‌ایم،به شکل دقیق‌تر می‌توان گفت که این کشور به افراد متخصصی که توانایی رفع نیازهای شرکت‌های بزرگی همچون مسترکارت را دارند، نیازمند است. ایرلند در حال حاضر یک مکان مناسب برای جذب سرمایه‌ی شرکت‌های FinTech و کمپانی‌های مرتبط با پروسه‌های مالی و پرداخت در سراسر جهان است و خبر‌هایی مانند این نشان می‌دهد که امروزه سیاست‌های ادامه دار ما همچنان نتایج قابل توجهی را به همراه داشته است.

Heather Humphrey

کن مور(Ken Moore) معاون اجرایی و سرپرست بخش آزمایشگاهی مسترکارت(Mastercard Labs) درباره‌ی اینکه چطور پایتخت این کشور فضای ایده‌آلی برای تشویق ایده‌ها و راه‌ حل‌های الهام بخش است گفتگو کرد:

ایرلند قلب تلاش‌های نوآورانه جهانی ما است و دوبلین به عنوان یک مرکز فن آوری کلیدی تحسین می شود؛ ما به دنبال ترویج فرهنگ نوآورانه هستیم و در دفاتر مربوطه‌ی سراسر جهان از آن حمایت کرده ایم. فرهنگ پر جنب و جوشی که در اینجا وجود دارد،این مکان را تبدیل به جای مناسبی برای استخدام این چنین افراد ماهری برای نقش‌های مهم می‌سازد.  ما نیاز به ذهن‌های بزرگ داریم که می‌توانند خارج از چهارچوب مالی سنتی مسترکارت فکر کنند و راهکارهایی به نفع مشتریان خود در سرتاسر جهان ایجاد کنند؛ و من  از رشد کسب و کارمان در این مکان بسیار هیجان زده هستم.

Ken Moore

اخیرا گزارش شده است که ایرلند به همراه ۲۱ کشور عضو اتحادیه اروپا شروع به همکاری با یکدیگر کرده‌اند تا بتوانند توسعه و پذیرش بلاک‌چین را در این کشور‌ها گشترش دهند.

نظر شما در مورد اعلامیه‌ی منتشر شده از سوی مسترکارت چیست؟ آیا شرکت‌های مالی متمرکز از تکنولوژی بلاک‌چین برای غیرمتمرکز سازی فعالیت‌های خود استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location