video thumb

خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین امکان پذیر شد

سوالی که رسانه‌های ارز دیجیتال در روسیه دارند این است که چرا نمی‌توان با ارز دیجیتال بلیط جام جهانی فوتبال را خرید کرد. شبکه کارت‌های اعتباری و بانک‌ها در حال حاضر پذیرفته می‌شوند اما آیا گزینه‌ای برای علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال وجود دارد؟ خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین امکان‌پذیر است؟

بلیط جام جهانی با ارز دیجیتال ؟

با وجود گسترش محبوبیت فوتبال و ارزهای دیجیتال در روسیه و سراسر جهان، گفته می‌شود که خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین امکان پذیر نیست. کمتر از ۲ ماه به شروع جام جهانی مانده است و علاقه‌مندان فوتبال و ارزهای دیجیتال می‌خواهند بدانند که آیا می‌توانند سکه‌های خود را در این رویداد جهانی خرج کنند.

کمیته برگزاری رقابت‌ها ۲ هفته پیش، پس از پایان دور دوم فروش بلیط‌ها اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱٫۷ میلیون بلیط فروخته شده است. فروش دوباره بلیط‌ها دوباره از ۱۸ آوریل شروع می‌شود. از اول ماه می، باقی‌مانده بلیط‌ها هم در باجه‌های مشخص شده فیفا قابل دسترس خواهند شد.

۴ کاری که می‌توانید با بیت کوین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انجام دهید

طرفداران فوتبال از ده‌ها کشور دنیا به روسیه می‌روند تا در بیست و یکمین جام جهانی فوتبال شرکت کنند که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای برگزار می‌شود. بلیط‌های رسمی این بازی‌ها را می‌توان با کمک ویزا کارت (که شریک رسمی فیفا است) خریداری کرد. البته سایر روش‌های پرداخت بانکی هم پذیرفته می‌شوند.

 

خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین

شرکت کنندگان غیر روسی می‌توانند از طریق شبکه بین المللی اقدام به ارسال پول و دریافت بلیط از وب‌سایت فیفا بکنند. لازم به ذکر است که علاقمندان می‌توانند با استفاده از خدمات پرداخت با ویزا کارت سایت ارزجو به آسانی پرداخت بلیط جام جهانی را انجام دهند.

تیم دراپر پیش بینی می‌کند در ۵ سال آینده همه از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند

تماشاگران باید یک کارت شناسایی طرفداری تهیه کنند که تا بتوانند به ورزشگاه‌ها دسترسی داشته باشند. بنا به گفته‌های برگزار کنندگان، این اسناد راحتی و ایمنی تماشاگران را در ورزشگاه‌ها تضمین می‌کنند و همچنین امکان دسترسی رایگان به سیستم حمل و نقل شهرهای برگزار کننده را هم می‌دهد.

عده زیادی در سراسر دنیا ترجیح می‌دهند که برای پرداخت‌ها و انتقال پول به صورت بین المللی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. در کشورهایی که نرخ تورم بالایی دارند یا تحت فشار تحریم‌های بین المللی قرار دارند، استفاده از بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل به بخش روزمره زندگی شده‌ است. برای سایر کشورها که دولت‌ها نظارت مستقیم و سخت گیرانه‌ای روی بانک‌ها و موسسات مالی دارند شاید این گزینه قابل دسترس نباشد.

وبسایت Bitcrypto از کمیته برگزاری‌ها و فیفا پرسیده است که چرا ارزهای دیجیتال در بین گزینه‌های خرید بلیط جام جهانی قرار ندارند. البته که آن‌ها جوابی به این سوال نداده‌اند. اما ما جواب این سوال را پیدا کرده‌ایم:

وقتی بخواهید، راهی هم پیدا می‌شود

هتل های روسی در طول جام جهانی بیت کوین می پذیرند

طرفداران فوتبال و ارزهای دیجیتال باید خیال‌تان را راحت کنیم، چرا که بالاخره راهی برای خرج کردن پول‌های مجازی شما پیدا می‌شود. اگر به دنبال محلی برای اقامت می‌گردید، هتل‌های زنجیره‌ای Kaliningrad بیت کوین را می‌پذیرند. هتل آپارتمان‌های مالینا (Malina) هم ارز دیجیتال شما را برای اقامت می‌پذیرند.

اگر به دنبال تبدیل ارز دیجیتال خود هستید این امکان برای شما در روسیه فراهم است. البته نرخ‌های تبدیل آن به اندازه صرافی‌های آنلاین نیست اما حداقل در پایتخت روسیه می‌توانید ارز خود را تبدیل کنید. این صرافی در نزدیکی ایستگاه راه‌ آهن مسکو قرار دارد.

خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین

خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین

آیا می‌خواهید خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ را با بیت کوین انجام بدهید؟ برای شما هم راه‌حلی وجود دارد البته فیفا هنوز از آن خبری ندارد. در حال حاضر ۲ شرکت هستند که با استفاده از کارت‌های بین المللی همچون مستر کارت تراول، امکان خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین را به شما می‌دهند. از هر دو می‌توانید در روسیه و وب‌سایت فیفا استفاده کنید.

می‌توانید از Wirex یکی از اسپانسرهای فیفا استفاده کنید که با سیستم پرداخت ویزا کارت کار می‌کند. این کارت از چند ارز مثل پوند، یورو، دلار و البته بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این کارت‌ها را می‌توان از اروپا تهیه کرد. کارت‌های فیزیکی را می‌توان در چند کشور مثل بریتانیا تهیه کرد. Wirex چند روز پیش اعلام کرد:

صدور کارت‌های پلاستیکی در کشورهای اروپایی ظرف ۴ هفته آغاز می‌شود.

گزینه دیگر شما Epayments است که با مستر کارت همکاری می‌کند و می‌توانید با بیت کوین آن را شارژ کنید. کیف پول‌ آن‌ها بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین را هم می‌پذیرد. البته می‌توانید داخل کیف پول خود ارزهای دیگر مثل دلار، یورو و روبل روسیه را هم قرار دهید.

این کارت‌ها جزو کارت‌های پیش پرداخت هستند. در ضمن این شرکت پول دیجیتال شما را نگه نمی‌دارد بلکه آن را به سرعت تبدیل می‌کند. اگر ماهانه ۳۰۰ یورو خرج می‌کنید هیچ نرخی برای ارائه سرویس وجود ندارد که برای سفر جام جهانی مبلغ خیلی کمی است. شما می‌توانید این کارت را رایگان دریافت کنید. زمان تحویل برای اغلب کشورها بین ۲ تا ۸ هفته است.

حال که راه‌هایی برای خرید بلیط جام جهانی ۲۰۱۸ با بیت کوین وجود دارد، اگر مایل به خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستید با استفاده از خدمات خرید و فروش بیت کوین و اتریوم می‌توانید همین امروز ارز دیجیتال خود را بخرید.