سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی بایننس (binance) ، سودآورترین صرافی رمزارز جهان

طبق آمار منتشر شده برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸، Deutsche Bank به عنوان بزرگ‌ترین بانک آلمان و یکی از موسسات پیشرو در امور مالی در اروپا، توانسته به ۱۴۶ میلیون دلار سود دست یابد، این درحالی است که بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان با نام بایننس (Binance) توانسته به رکورد ۲۰۰ میلیون دلار سود برسد.

بایننس در مقابل Deutsche Bank

بایننس توانست به عنوان یک صرافی از نظر سودآوری بزرگ‌ترین بانک آلمان را پشت سر بگذارد، باینند یک استارت‌آپ است که تنها ۸ ماه قبل وجود نداشته و تنها ۲۰۰ کارمند دارد، در حالی که بزرگ‌ترین بانک آلمان با ۱۴۸ سال قدمت و چیزی بیش از ۱۰۰ هزار کارمند نتوانسته به این میزان سودآوری برسد.

چانگ‌پِنگ ژائو(ChangPeng Zhao) مدیر عامل صرافی بایننس که در فضای مجازی بیشتر با نام CZ شناخته شده است در تاریخ ۳ مارس(۱۲ اسفند) اعلام کرد که:

Zhao Changpeng

صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی

ChangPeng Zhao

می‌توان گفت جابجایی صرافی بایننس

کریستین سوینگ(Christian Sewing) که به عنوان جدیدترین مدیر اجرایی Deutsche Bank شناخته می‌شود، اظهار داشت که این بانک دامنه‌ی فعالیت‌هایش را از یک صندوق سرمایه‌گذاری تغییر داده و از این پس بیشتر بر روی کارهایی تمرکز می‌کند که هنوز بانک‌ها در آن موسسه‌ی غالب محسوب می‌شوند. با هدف برنامه‌ریزی ۸۰۰ میلیون دلار برای تجدید ساختار و همچنین کاهش تعداد کارکنان، این بانک تلاش خواهد کرد تا برای پایان سال ۲۰۱۸ به سوددهی بیشتری برسد.

سوینگ در ادامه اظهاراتش به خبرگزاری‌ها گفت:

Christian Sewing

بانک ما عمیقا در اروپا ریشه دارد، ما در اینجا می‌خواهیم به مشتریان خود منابع مالی و دسترسی به راه‌حل‌های مالی را ارائه دهیم. این موضوعی است که ما با قاطعیت تمام بر روی آن تمرکز می‌کنیم.

Christian Sewing

آینده‌ی صنعت رمزارزها

مجموع کل ارزش بازار سرمایه‌گذاری رمزارزها در حال حاضر چیزی در حدود ۴۰۰ میلیارد دلار است، این مبلع کمتر از مجموع سرمایه‌ی دو شرکت بزرگ جی‌پی مورگان(JPMorgan) و HSBC است. با توجه به اینکه بیت‌کوین از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ فعالیت‌های خود را آغاز کرد و زمانی که اتریوم و اکوسیستم توکن سازی شکل گرفت، این صنعت به طور جدی وارد دنیا ما شد، در نتیجه می‌توان گفت که صنعت رمزارزها در مراحل اولیه است و تازه کاره خود را شروع کرده و کمتر از ۵ سال از شروع فعالیت‌های آن می‌گذرد.

این واقعیت که یک استات‌آپ که تنها با ۲۰۰ کارمند کار خود را شروع کرده و توانسته به چندصد میلیون دلار سوددهی داشته باشد و یک بانک عظیم همانند بزرگ‌ترین بانک آلمات را در میزان سودآوری پشت سر بگذارد، شاید نشان از این موضوع باشد که توسعه‌ی بلند مدت و سالم بازار رمزارزها در راه درستی قدم گذاشته است.

تا زمانی که میزان تقاضا برای رمزارزها پایدار باشد و سرمایه‌گذاران همچنان به این عرصه وارد شوند، اتفاقی مانند این که بایننس با کمتر از ۸ ماه شروع فعالیت توانست جای بزرگ‌ترین بانک آلمان را بگیرد، نشان می‌دهد که شاید روزی کسب‌ و کار رمزارزها بتواند تمام صنعت مالی جهان را در چند دهه‌ی آینده در دست بگیرد.

نرخ رشد چشمگیر این بازار نشان می‌دهد پیش‌بینی افرادی مانند تیم درپر(Tim Draper) و پیتر تیل(Peter Thiel) در رابطه با میلیون دلاری شدن قیمت بیت‌کوین یک امر ممکن است.

نظر شما با آمار منتشر شده چیست؟ آیا فکر می‌کنید که روزی رمزارزها بتوانند سیستم مالی کنونی جهان را از دور خارج کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location