video thumb

روز های طلایی در انتظار ارز های رمزنگاری شده

به گزارش ارزجو به نقل از بیت کوین نیوز، قیمت ارز های رمزنگاری شده پس از تجربه یک افزایش خوب در ۵ ماه مه، در ۷۲ ساعت گذشته با کاهش چشم گیری مواجه شده است. زمانی که شنبه گذشته قیمت بیت کوین به ۹۹۴۰ دلار رسید خریداران با یک خط مقاومت مواجه شده و قیمت به کمتر از ۸۹۷۵ دلار کاهش یافت. دیروز قیمت بیت کوین مابین ۹۱۰۰ تا ۹۴۰۰ دلار متغیر بود. ارزش بازار هر بیت کوین کش نیز در ۵ مه به بیش از ۱۸۲۹ دلار افزایش یافت ولی پس از آن، با کاهشی قابل توجه به ۱۶۲۵ دلار در معاملات دیروز رسید. بازار کلی ارز های رمزنگاری شده پس از سه روز کاهش پیاپی، در معاملات دیروز با افزایش همراه بود.

رشد ۴ درصدی بازار بیت کوین کش در معاملات دیروز

ارزش ارز های رمزنگاری شده در ۷۲ ساعت گذشته سیر کاهشی داشت ولی پس از آن روند افزایشی این بازار ها آغاز شد. در حال حاضر، ارزش بازار تمامی ۱۵۹۵ دارایی دیجیتال موجود در بازار برابر ۴۳۷ میلیارد دلار است. حجم بازار معاملات ۲۴ ساعت گذشته ارز های رمزنگاری شده برابر ۲۲ میلیارد دلار بوده داشت. امروز بازار های بیت کوین کش بیش از ۴ درصد افزایش نشان می دهند و سود هفت روز گذشته بیش از ۱۴٫۳ درصد بوده است. حجم معاملات بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱٫۲ میلیارد دلار بوده است.

۵ اکسچنج Okex، Upbit، Bithumb، Bitfinex و Huobi بیشترین مقدار بیت کوین کش را در معاملات امروز مبادله کرده اند. هر بیت کوین کش در زمان نگارش این خبر ارزشی در حدود ۰٫۱۷۱۷ بیت کوین داشت و به آرامی به ۰٫۲ بیت کوین نزدیک می شد. بیت کوین ۳۵ درصد از معاملات دیروز بیت کوین کش را به خود اختصاص داد و پس از آن تتر با ۲۲٫۸ درصد، KRW با ۲۰ درصد، دلار آمریکا با ۱۷ درصد و یورو با ۱٫۳ قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

شاخص های فنی

نمودار ها نشان می دهند که بیت کوین کش به سختی در تلاش است تا از خط مقاومت عبور نماید. نمودار ۴ ساعته نشان می دهد که دو خط روند میانگین متحرک ساده (Simple Moving Average – SMA) همچنان شکافی بین ۱۰۰ SMA و ۲۰۰ SMA را نشان می دهند. میانگین متحرک ساده ۱۰۰ برای کوتاه مدت در بالای ۲۰۰ SMA قرار دارد و این نشان می دهد که مسیر مقاومت باید بر روی افزایش قرار گیرد. MACd در پایین قرار دارد و شاخص قدرت نسبی (Relative Strength Index) در اطراف ۵۵ در حال نوسان است و این موضوع نشان دهنده تثبیت است.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bollinger Bands در طی روز معاملاتی ۹ مه (May) بسیار کوچک بود که می تواند نشان دهنده یک ریزش قریب الوقوع باشد. بررسی لیست سفارشات نشان می دهد که یک خط مقاومت قابل توجه تا ۱۷۰۰ دلار وجود دارد و پس از آن حجم عظیمی از سفارشات مابین ۱۷۵۰ تا ۱۸۵۰ دلار دیده می شود. اگر شرایط بدتر شود پایه ها در بین قیمت فعلی و ۱۵۵۰ دلار قرار می گیرند. حرکت به سمت پایین تر از ۱۵۵۰ دلار منجر به یک توقف در پایین ترین سطح و در حوالی ۱۴۶۰ دلار خواهد شد. در حال حاضر به نظر نمی رسد تغییرات محسوسی وجود داشته باشد.

ارزشمند ترین ارز های رمزنگاری شده دیروز

به طور کلی، بازار های ارز های رمزنگاری شده روز خوبی را پشت سر گذاشت. ارزیابی بازار های درجه یک نشان می دهد که بازار بیت کوین (BTC) حدود ۱٫۴ درصد و در کل ۱٫۹۹ درصد در طول هفته گذشته رشد داشته است. دیروز، هر بیت کوین

ریپل (XRP) دیروز حدود ۰٫۵۳ درصد سقوط کرد و در طول هفت روز گذشته در ۵٫۲ درصد افت قیمت داشته است. هر ریپل هم دیروز به قیمت ۰٫۸۰ سنت به ازای هر کوین معامله شد. در نهایت، جایگاه پنجم و پایین بیت کوین کش به دارایی دیجیتال EOS تعلق دارد که دیروز ۱٫۹ درصد کاهش داشت و هر توکن آن به قیمت ۱۷٫۹۱ دلار به ازای هر توکن معامله گردید.

نتیجه گیری: خوش بینی به بازار ارز های رمزنگاری شده

در طول هفته گذشته، بیشتر ارز های رمزنگاری شده کاهش منفی داشتند ولی وضعیت کلی تریدر ها (Traders) در طول این ماه مثبت بوده است و این می تواند یک نقطه بازگشت باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت بیت کوین و دیگر ارز های رمزنگاری شده تقریباً به طور سالانه در طی ۴ سال گذشته، درست قبل از کنفرانس اجماع (Consensus) در نیویورک به طور معنی داری افزایش یافته است. Tom Lee به عنوان یک مشاور Fundstrat معتقد است که افزایش قیمت مناسبی در طی رویداد سال جاری در میانه های ماه مه نیز مشاهده خواهد شد و ممکن است بیت کوین و دیگر دارایی های دیجیتال بیش از ۷۰ درصد رشد داشته باشند.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود. داده های مربوط به بازار ها و ارز های رمزنگاری شده فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده اند و نباید به عنوان مشاوره تجاری مورد استفاده قرار گیرند.