video thumb

LG سرویس بلاک چین (Blockchain) خود را با نام Monachain راه اندازی کرد

طبق گزارشات منتشر شده از سوی یک خبرگزاری محلی، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای صنعت دیجیتال یعنی شرکت LG به دنبال ساخت بلاک‌چین

خبرگزاری محلی Yonhap روز یکشنبه ۱۳ مه گزارش داد که LG CNS، به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت کره‌ای LG که خدمات فن‌آوری اطلاعات این شرکت ارائه می‌دهد، اخیرا سرویس‌هایی مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین راه‌اندازی کرده است.

yonhap

طبق گزارشات خبرگزاری Yonhap، این پلت‌فرم LG CNS با نام Monachain شناخته می‌شود و ساخته شده تا در زمینه‌های مالی، تولید و ارتباطات به عنوان یک آمایش و لوجستیک مورد استفاده قرار گیرد.

از جمله موارد استفاده‌ی Monachain می‌توان به ارائه‌ی یک سیستم تایید دیجیتالی، یک ارز دیجیتال و همچنین یک ابزار مدیریت زنجیره‌ای تامین دیجیتال اشاره کرد. همانطور که منابع محلی اعلام کرده‌اند، Monachain نوع جدیدی از سیستم شناسایی و تعیین هویت را در دسترس قرار می‌دهد، به عبارتی یک سیستم شناسایی غیرمتمرکز(DID) که می‌تواند از طریق دستگاه‌های هوشمند برای شناسایی هویت اشخاص و پرداخت آنلاین مورد استفاده قرار گیرد.

Monachain همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که یک کیف‌ پول دیجیتال

تکنولوژی Monachain می‌تواند به وسیله‌ی ابزار مدیریت تامین زنجیره‌ای که در اختیار دارد به صاحبان مشاغل مختلف کمک کند تا بهره وری تولیدی خود را افزایش دهند، چونکه این ابزار به تامین‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به شکل کارآمدی کل مراحل و پروسه‌ی تولید یک محصول را مدیریت کنند.

نماینده‌ی LG CNS

نظر شما نسبت به توضیحات ارائه شده در رابطه با MonaChain چیست؟ در صورت ارائه ICO به وسیله شرکت ال‌جی در آن شرکت خواهید کرد؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.