سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی قیمت ترون (TRX) در سال ۲۰۱۸

ترون (TRON) یک پروژه بحث برانگیز در حوزه ارزهای رمزنگاری شده

نمودار قیمت ترون (TRX)
نمودار قیمت ترون (TRX)

ارزهای رمزپایه به دلیل نوسانات قابل توجه خود شناخته شده هستند به گونه ای که قیمت ها در بازار خرید ارز دیجیتال قادر به نوسانات بسیار در یک بازه کوتاه مدت می باشند. همچنین عوامل و متغیرهای پیچیده بسیاری نیز وجود دارند که به طور بالقوه می توانند این قیمت ها را به سمت بالا یا پایین حرکت دهند. ابتدا قبل از سرمایه گذاری بر روی ترون در سال ۲۰۱۸ مطمئن شوید که به دقت هر گونه عاملی که می تواند بر ارزش این ارز دیجیتال تأثیر داشته باشد را بررسی نموده اید. ما در زیر به عواملی که می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت ترون

عوامل موجود جهت افزایش قیمت ترون در سال ۲۰۱۸

همکاری با سایر شرکت ها : TRON مشارکت هایی با تعدادی از نام های بزرگ در صنعت سرگرمی از جمله UPLive ،Bitmain ،Game.com و سیستم به اشتراک گذاری دوچرخه oBike فراهم نموده است. این مشارکت ها می تواند به محبوبیت و رشد روزافزون این پلتفرم کمک کند. به علاوه به طور بالقوه منجر به ترتیبات در آینده با سایر شرکای تجاری می شود. همچنین اعلامیه های مشارکتی قبلا قیمت TRX را تحت تاثیر قرار داده است.

جاستین سان : موسس TRON که بارها نام او در مجله Forbes در میان سرمایه داران زیر ۳۰ سال چاپ شده و قبلاً نیز رقیب چینی Snapchat با عنوان Peiwo Sun را تأسیس کرده است. سان همچنین از یک محبوبیت عمومی در میان مردم برخوردار بوده و گزارش شده که ارتباط نزدیکی با Jack Ma، بنیانگذار مجموعۀ علی بابا، دارد.

حدس و گمان ها : از ۹ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۹ ژانویه ۲۰۱۸ قیمت ترون (TRX) به میزان ۳,۶۵۰ درصد رشد داشته است. عوامل متعددی در این افزایش قیمت تأثیر داشته اند، اما رشد سریع آن ممکن است به طور بالقوه دلالان و سرمایه گذاران بیشتری را در آینده جذب نماید.

راه اندازی شبکه اصلی : شبکه اصلی ترون با عنوان “Exodus” قرار است در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شود. تست های آزمایشگاهی در پایان ماه مارس انجام شده و راه اندازی کامل برای ۳۱ می برنامه ریزی شده است. Exodus قصد دارد کارمزد ناچیز تراکنش ها و افزایش مقیاس پذیری را ارائه دهد و ترون را از بلاک چین اتریوم به پلتفرم اصلی خود منتقل نماید.

پتانسیل : هدف TRON ایجاد یک پلتفرم است که در آن کاربران می توانند آزادانه به انتشار، ذخیره سازی و مالکیت داده ها بپردازند. هدف اصلی این است که واسطه هایی مانند App Store و Google Play حذف شده و مالکیت حقوقی مجدداً به سازندگان محتوا برسد.

عوامل موجود جهت کاهش قیمت ترون در سال ۲۰۱۸

عدم وجود محصولات کاربردی : در زمان نگارش این مطلب (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷)، ترون هیچ محصول کاربردی به بازار عرضه نکرده است. تا زمانی که شبکه اصلی راه اندازی نشود، نبود اطمینان کافی در رابطه با پلتفرم TRON وجود خواهد داشت.

جاستین سان : برخی از منتقدان بر این باورند که تکیه بیش از حد بر آقای سان به عنوان یک نقطه ضعف بالقوه محسوب می شود. اگر اعتبار Justin Sun مورد سوء استفاده قرار گرفته یا وی تصمیم بگیرد که به پروژه های دیگر منتقل شود، این امر می تواند تأثیر زیادی بر افکار عمومی درباره ترون داشته باشد.

بازاریابی قابل بحث : ترون در گذشته برای انتشار اطلاعیه های گمراه کننده درباره شرکای تجاری خود مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان مثال، TRON در ژانویه ۲۰۱۸ متهم به استفاده از “بازاریابی خلاقانه” شد تا همکاری خود با شرکت Baofeng چینی را بیش از آنچه که بود جلوه دهد.

اتهام دزدی ادبی : در ژانویه ۲۰۱۸، TRON با اتهامات دزدی ادبی مواجه شد که گفته میشد بخش هایی از مقاله سفید آن از FileCoin و IPFS به سرقت رفته است. اگرچه جاستین سان در این رابطه با یک توییت به کاربران پاسخ داد و ادعا نمود که عدم ارجاع (و دیگر مسائل مربوط به White Paper) به علت خطای ترجمه بوده است؛ اما این خبر تأثیر زیادی بر روی درک عموم مردم از این پروژه داشت.

عدم پذیرش : یکی دیگر از عوامل کلیدی که ارزش TRX را تعیین می کند این خواهد بود که آیا این پلتفرم می تواند مقبولیت گسترده ای را به دست آورد یا خیر. این امر نیاز به رقابت با کانال های محتوایی ایجاد شده همچون فیس بوک، اینستاگرام، گوگل پلی و همچنین سیستم عامل های مبتنی بر بلاک چین مانند LBRY و Po.et دارد.

توزیع توکن های TRX : برای تعدادی از منتقدان این ابهام وجود دارد که بخش بزرگی از توکن های TRX که توسط تعداد کمی از کاربران کنترل می شود، می تواند به این معنا باشد که هر زمان ممکن است دستکاری در بازار صورت گیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location