video thumb

همکاری ریپل (Ripple) و شرکت آمازون در پرداخت‌های بین‌المللی

به تازگی ویدئویی منتشر شده است که نشان می‌دهد اشیش بیرلا معاون بخش محصولات Ripple

در طول هفته‌ی گذشته یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شد که تعدادی از اعضای تیم Ripple Labs به بررسی و اشاره به برخی مسائل و مشکلاتی که شرکت آمازون در مواردی همچون پرداخت‌های خارج مرزی با آن روبرو شده، پرداخته‌اند. در این ویدئو به طور مشخص پرداخت‌های بین فروشندگان مورد بحث است. بخش مهمی از خدمات ریپل(Ripple) مواردی همچون تسهیل و ایجاد پرداخت‌های سریع، کم‌ هزینه و فوری بین‌المللی است، این بدان معناست که کمپانی‌ها می‌توانند با مردم سراسر جهان، حتی بدون نیاز به داشتن حساب‌های بانکی، مراودات مالی انجام دهند.

در این ویدئو می‌توانید ببینید که اشیش بیرلا(Asheesh Birla) معاون ارشد بخش محصولات در Ripple Labs توضیح می‌دهد که:

این [فقط] یک مورد در رابطه با پرداخت‌های آمازون به فروشندگان بود، که طی آن در پرداخت‌های برون مرزی، دریافت پول هفته‌ها به طول می‌انجامید.

Asheesh Birla

در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت تمام گفت که بین شرکت آمازون و ریپل یک همکاری و مشارکت تایید شده وجود دارد اما به نظر می‌رسد که حداقل صحبت‌هایی بین این دو شرکت رد و بدل شده است؛ یک گفتگوی آزاد که در آن آمازون برخی از مشکلاتی که در رابطه با پرداخت‌های برون مرزی را با ریپل در میان گذاشته است.

البته باید در نظر داشته باشیم که ادغام و همکاری ریپل و آمازون

البته باید یادآور شویم که تمامی موارد گفته شده همگی حدس و گمان هستند و ریپل نیز تاکنون در مورد حرف‌های بیان شده توسط بیرلا، پاسخی ارائه نکرده است. نه آمازون و نه ریپل هم هنوز هیچ چیز را تایید نکرده‌اند ولی احتمالا به زودی خبر‌هایی در مورد این شایعات منتشر خواهد شد.

در نهایت باید گفت که همکاری بین ریپل و آمازون بیشتر به یک واقعه‌ی خیالی شبیه است، اما پس از تماشای این ویدئو با این پرسش روبرو می‌شویم که چرا بیرلا به عنوان یک مقام عالی رتبه در ریپل، در صحبت‌های خودش به آمازون و مشکلات این شرکت اشاره کرده است؟ شاید بین این دو شرکت اتفاقاتی در حال رخ دادن است، اتفاقاتی که با شنیدن آن‌ها هیجان زده خواهیم شد.

نظر شما در رابطه با همکاری این دو شرکت چیست؟ آیا استفاده از ریپل در آمازون می‌تواند مشکلات مربوط به پرداخت‌های خارج مرزی را رفع کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.