سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تجربیات نامطلوب کاربران بدلیل سانسور مباحث رمز ارز در شبکه Reddit

به گزارش ارزجو به نقل از بیت کوین نیوز، سانسور ادامه دار برخی از مباحث مربوط به ارز های رمزنگاری شده در تعدادی از زیر مجموعه های انجمن های Reddit اخیراً به سطوح جدیدی رسیده است. افراد نه تنها به دلیل به چالش کشیدن نظرات یک طرفه مدیران یک انجمن از فعالیت منع می شوند؛ بلکه شکایات در انجمن های رقابتی نیز به نحوی خاموش می شود.

بیشتر بخوانید: Reddit پرداخت با بیت کوین را حذف و فروم دارک نت را سانسور می کند

 ممنوعیت ها و سانسور ها

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی Reddit به دلایل واهی از فعالیت در انجمن r/bitcoin منع گردید که این ممنوعیت ها موضوع جدیدی نیست. اما ممنوعیت این کاربر به دلایل بسیار مضحکی انجام شد که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت و سانسور دیگر زیر مجموعه های Reddit را نیز دوباره در معرض دید قرار داد. مطلبی که در مورد ممنوعیت فعالیت کاربران در r/bitcoin یا r/cryptocurrency نوشته شد پس از انتشار در این رسانه بیش از ۳۰۰۰ تأیید (upvotes) و بیش از ۱۰۰۰ کامنت دریافت کرد؛ اما در نهایت این مطلب سانسور شد.

 ممنوعیت ها و سانسور ها
Censorship-of-cryptocurrency-discussions-on-reddit-gets-kafkaesque

دلیل اصلی ممنوعیت فعالیت این کاربر از فعالیت در r/bitcoin چه بود؟ این کاربر توضیح می دهد: “من یکی از دارندگان و معتقدان بیت کوین (BTC) هستم. اخیراً پستی در زیر مجموعه های Reddit بیت کوین (Bitcoin) در مورد هزینه های بسیار پایین شبکه لایتنینگ فعلی منتشر شده بود. اپراتور (OP) مدعی شده بود که بیت کوین با شبکه لایتنینگ، پایین ترین هزینه را نسبت به تمامی جایگزین های دیگر دارد. با وجود اینکه من یکی از معتقدین اصلی بیت کوین هستم، گسترش ادعاهای دروغین در مورد پروژه هایی خوب یا بدی که در این حوزه دنبال می کنم را دوست ندارم. بنابراین اظهار داشتم با وجود اینکه شبکه لایتنینگ تا به حال بسیار شگفت انگیز عمل کرده است؛ ولی در واقع ادعای مربوط به کمترین هزینه آن در مقایسه با جایگزین های دیگر نادرست است.”

بیشتر بخوانید: شبکه لایتنینگ و تمرکز زدایی استخراج بیت کوین

چه کاری می توان انجام داد؟

اگر فکر می کنید که سانسور در هر انجمنی وجود دارد و با شکایت تعداد زیادی از افراد نیز تغییر نخواهد کرد ترک آن انجمن بهترین کاری است که می توانید انجام دهید و به مکانی بروید که به حقوق شما برای آزادی بیان احترام قائلند. به نظر می رسد برای اینکه در Reddit در مورد هر موضوع مرتبط با بیت کوین صادقانه صحبت کنید باید به /r/btc بپیوندید. /r/btc یکی از زیر مجموعه های Reddit است که برای حفظ آزادی بیان ایجاد شده است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ هزار عضو دارد.

همچنین زمان آن رسیده است که به جای جابجایی پیوسته در زیر مجموعه های Reddit به فکر مهاجرت به دیگر پلتفرم های مقاوم در برابر سانسور باشید. این شرکت اخیراً پس از کش و قوس های فراوان نسبت به بستن انجمن های دارک نت (Darknet forums) نیز اقدام کرد و هیچ کس نمی تواند موضوعات بعدی موجود در فهرست سرکوب این شرکت را پیش بینی نماید. اگر به بررسی راه حل های مربوط به رسانه های اجتماعی در بستر زنجیر (on-chain) علاقمند هستید، می توانید مقالات مربوط به بررسی Memo و  Blockpress را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: تاریخچه پیام های رمز آلود در بلاکچین بیت کوین (Bitcoin Blockchain)

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & Image

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location