سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دوچرخه سواری کنید! رمزارز “loyalcoin” استخراج (Mine) کنید!

شرکت ۵۰cycles، متخصص در تولید دوچرخه های الکتریکی، از آنچه خود اولین سری از دوچرخه های الکتریکی استخراج گر رمزارز در دنیا می خواند، رونمایی نمود. Toba اولین مدل از دوچرخه الکتریکی استخراج گر رمزارز است که برآورد شده میزانی در حدود ۲۰ پوند (۲۶٫۵ دلار امریکا) در واحد Loyalcoin را به ازای هر ۱۰۰۰ مایل رکاب زدن استخراج می نماید.

رونمایی از دوچرخه استخراج رمزارز انگلیسی 
UK Company Reveals Cryptocurrency Mining E-Bike/Source

رونمایی از دوچرخه استخراج رمزارز انگلیسی

به شرح ارزجو از پایگاه خبری بیت کوین، ۵۰cycles شرکتی انگلیس-مقر است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس گردید و خود را متخصص تولید دوچرخه های الکتریکی پیشرفته معرفی می کند. اما آنچه این شرکت را مدعی اولین پیشگامی می سازد، مدل Toba اولین دوچرخه الکتریکی استخراج رمزارز در دنیا است.

بنیان گذار و مدیرعامل این شرکت، Scott Snaith به رسانه ها چنین گفت:

“این نه تنها اولین دوچرخه الکتریکی در نوع خود است، بلکه اولین محصول به اصطلاح توکن محور (Tokenized) است که به ازای استفاده از آن به شما پاداش می دهد.”

بیشتر بخوانید:

جنبه محیط زیست-دوستی ماینینگ بیت کوین در کاهش اثرات کربن

به شرح آقای Snaith، “رکاب زنان استخراج گر رمزارز” نشانگر علاقه این شرکت برای به کارگیری تکنولوژی های نوین است. وی بیان داشت:

“ما همیشه شرکتی بوده ایم که جلوتر از زمان خود حرکت کرده و اصرار بر استفاده از تکنولوژی های جدید داشته است. چنانکه پتانسیل استفاده از دوچرخه های الکتریکی را ۱۵ سال پیش در توکیو کشف کردیم، امروز هم چنین نوید و آینده ای را در تکنولوژی بلاکچین ، رمزارز ها و محصولات توکن محور دیده ایم.”

رکاب زنان Loyalcoin پاداش خواهند گرفت

رکاب زنان Loyalcoin پاداش خواهند گرفت 
Cyclists to be Rewarded in ‘Loyaltycoin’/Source

صاحبان این دوچرخه ها حق انتخابی برای استخراج نوع رمزارز نداشته و هر یک از این دوچرخه های الکتریکی صرفا امکان استخراج Loyalcoin را دارند، توکنی که استخراج گرانِ آن می توانند برای خرید محصول موجود در وب سایت ۵۰cycles خرج نمایند، یا در پلتفرم Loyalcoin به رمزارز های معتبر تبدیل نمایند. در زمان نگارش این مطلب، به نظر می رسد تنها حدود ۱۰ روز است که مبادلات Loyalcoin جریان دارد و در حال حاضر طی یک اصلاح قیمتی به رکورد حداقلی زیر محدوده ی ۰٫۰۰۴۴ دلار نزول نموده است.

 

آقای Snaith بیان داشت:

“فعلا ما برای پرداخت پاداش به مشتریان خود از Loyalcoin بهره می بریم، اما در نهایت دوچرخه های Toba رمزارز مختص خود را خواهند داشت که یکی از هزاران رمزارز آینده خواهد شد، و به Toba سواران اجازه خواهد داد تا بخشی از تکامل و رشد آن باشند.”

دوچرخه های Toba کلید های خصوصی منحصر به فرد خود را به واسطه “گواه مالکیت” (Proof of Ownership) حفظ نموده، و مالکین می توانند تعداد توکن های Loyalcoin ایجاد شده ی خود را از طریق یک اپلیکیشن موبایل ملاحظه نمایند. پیش بینی می شود این دوچرخه ها در ماه سپتامبر به دست مشتریان برسد.

بیشتر بخوانید:  کنترل بیت کوین در دست کیست؟

تجربیات مبتکرانه استخراج

تجربیات مبتکرانه استخراج 
Innovative Mining Experiments/Source

در سال های اخیر، هواداران رمزارز ها اقدامات خلاقانه روز افزونی در خصوص بازیافت انرژی برای استفاده در استخراج ارز های مجازی را شاهد بوده اند.

شرح گزارشات سال گذشته حاکی از این بود که یکی از دارندگان یک خودروی الکتریکی Tesla مدل S، یک ریگ استخراج رمزارز GPU-محور (واحد پردازشگر گرافیکی) در این خودرو نصب نموده تا از برنامه سوپرشارژر نامحدود در دسترس دارندگان مدل های S و X این خودرو ها، به عنوان نوعی سرمایه گذاری بهره مند شود.

 

بیشتر بخوانید: استفاده از بلاکچین در صنعت انرژی خورشیدی

ماه گذشته نیز مجله Motherboard یک گزارش از مردی به اسم Lee منتشر نمود که پتانسیلی در استفاده مجدد از گرمای حاصله از تجهیزات استخراج رمزارز برای گرم کردن حمام خود دیده است. Lee تجربه خود را “کمی بیش از حد کارآمد” شرح داده و بیان داشت:

“با به کار بردن تمام وقت این انرژی، گرمابه ای با سقف دمای ۵۰ درجه سانتی گراد فراهم آمد. به شکلی خطرناک داغ است، به خصوص که چند تایی حیوان خانگی دارم که اگر به نحوی بتوانند دسترسی به حمام پیدا کنند، می تواند بلایی سرشان آید. فلذا این آزمایشات را برای حفظ امنیت خانه و زندگی خود متوقف نمودم. امنیت اولویت مطلق من است.”

مطالب مرتبط:برای استخراج اتریوم چه چیز هایی لازم است؟

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & image

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location