video thumb

London Block Exchange : افزایش دو برابری علاقه زنان به رمزارز ها

به گزارش ارزجو به نقل از بیت کوین نیوز، در حالی که از نظر حساب های کاربری، زنان در میان اقلیت تریدر ها و سرمایه گذاران ارز های رمزنگاری شده قرار می گیرند، داده های جدید نشان می دهد که علاقه آن ها به فعالیت در این حوزه به سرعت در حال افزایش است. این افزایش علاقه به فعالیت در حوزه رمزارز ها به خصوص در میان نسل جوان زنان به وضوح دیده می شود. London Block Exchange در این باره چه می گوید؟

بیشتر بخوانید: سهم زنان از بازار بیت کوین و دیگر رمزارز ها تنها حدود ۸٪ است!

زنان رهبری مسیر را به عهده می گیرند

London Block Exchange یکی از پلتفرم های ارز های رمزنگاری شده انگلستان است که جفت پوند با چندین ارز رمزنگاری شده شامل بیت کوین کش (BCH)، اتریوم کلاسیک (ETC)، بیت کوین هسته (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) را پیشنهاد می کند. London Block Exchange که مرکزیت آن در منطقه تجاری Canary Wharf لندن قرار دارد زیر نظر مقام مسئول مالی (Financial Conduct Authority) بریتانیای بزرگ نسبت به ارائه سرویس های کیف پول الکترونیکی نیز اقدام کرده است.

Women Leading the Way 352x220 London Block Exchange : افزایش دو برابری علاقه زنان به رمزارز ها
Women Leading the Way

اطلاعات معاملاتی نشان می دهد که در شش ماهه گذشته تعداد زنانی که به سرمایه‌ گذاری در حوزه ارز های رمزنگاری شده فکر کرده اند تقریباً دو برابر شده است. بر اساس آمار های جدید، یک نفر از هشت نفر یا به عبارتی حدود ۱۳ درصد از زنان اظهار کرده اند که احتمالاً در حوزه سرمایه گذاری ارز های رمزنگاری شده ورود خواهند کرد در حالی که این مقدار در ابتدای سال ۲۰۱۷ برابر ۶ درصد بوده است. بخش تحقیقات بازار London Block Exchange همچنین دریافته است که این افزایش علاقه زنان به ویژه در میان نسل هزاره جدید مشخص تر است چرا که ۲۰ درصد زنان متولد این هزاره علاقه مند به سرمایه گذاری در این حوزه هستند

باور های غلط در مورد ترید رمزارز ها از دیدگاه تحلیل گر London Block Exchange چیست؟

Agnes de Roeyer به عنوان تحلیلگر ارشد London Block Exchange در مصاحبه با City A.M. بیان کرد: “هنوز یک تصور غلط رایج مبنی بر مردانه بودن بازی رمزارز ها در میان فعالین این حوزه وجود دارد ولی ما مشاهده کردیم که در ماه های گذشته صد ها نفر از زنان در اکسچنج ما ثبت نام کرده و تعدادی از الهام بخش ترین و شناخته شده ترین سرمایه گذارانی که حتی مسیر حرکتی این صنعت را مشخص می کنند از زنان فعال در این حوزه می باشند.”

بیشتر بخوانید: بیت کوین و زنان

اشباع بازار در میان مردان

آمار های London Block Exchange همچنین یک تفاوت شدید در نگرش مردان و زنان به تریدینگ ارز های رمزنگاری شده را نشان می دهد. اولاً، در طی شش ماه گذشته رشد قابل توجهی در مورد افزایش علاقه مردان به سرمایه گذاری در این حوزه وجود نداشته است، در حالی که علاقه مندی زنان تقریباً دو برابر شده است. ثانیاً، زنان ۵۰ درصد کمتر از مردان در مورد از دست دادن سرمایه (Fear of Missing Out- FOMO) خود پس از سرمایه گذاری در این حوزه نگرانند. ثالثاً، زنان دو برابر بیشتر از مردان نسبت به دریافت مشاوره از دوستان و خانواده قبل از سرمایه گذاری در ارز های رمزنگاری شده اقدام می کنند، ولی مردان بیشتر ترجیح می دهند خودشان در مورد سرمایه گذاری هایشان تصمیم گیری کنند.

Market Saturation Among Men 352x220 London Block Exchange : افزایش دو برابری علاقه زنان به رمزارز ها
Market Saturation Among Men

سهم بازار پایین زنان از دنیای رمزارز ها

بیت کوین نیوز در ماه مه گزارشی به نقل از Etoro به عنوان یک شبکه سرمایه گذاری اجتماعی و کارگزاری فعال در زمینه دارایی های مختلف (Multi-Asset) در مورد تحلیل جمعیت شناسی مبادله کننده های فعال در حوزه ارز های رمزنگاری شده منتشر کرد که بر اساس آن زنان تنها ۸٫۵ درصد از سهم بازار این حوزه را به خود اختصاص داده بودند، در حالی که مردان ۹۱٫۵ درصد از بازار را در اختیار داشتند. به نظر می رسد فاکتور های مختلفی در این آمار دخیل باشند. با توجه به یافته های تحقیق انجام شده، محبوبیت ارز های رمزنگاری شده در صنایع مالی و فناوری یکی از مهم ترین دلایل شکاف ایجاد شده است چرا که صنایع مذکور از جمله حوزه هایی به شمار می روند که از عدم تعادل جنسیتی، شدیدا رنج می برند.

بیشتر بخوانید: قدرت بخشیدن کارآفرین افغانی به زنان با استفاده از بیت کوین

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

Source & image