video thumb

جنگ رمزارزی در راه است!

خلاصه مطلب

  • در جدید‌ترین بیانیه‌ی مک‌کافی او از روند فعالیت‌ بانک‌ها و SEC در رابطه با صنعت رمزنگاری انتقاد کرده و در رابطه با وقوع جنگ رمزنگاری هشدار داده است. وی همچنین در یک وب‌سایت خواستار جمع‌آوری آرای مردم برای تغییر وضع کنونی شده است.

جان مک‌آفی(John McAfee) در حال جمع‌آوری و صف‌آرایی سربازان خودش است. او در آخرین ویدئوی خودش هشدار داده است که یک جنگ تمام عیار در راه است؛ جنگی با دولت‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی که هم‌اکنون نیز به آرامی آغاز شده است. وی در یکی از بیانیه‌های خود در چهار ماه قبل با اشاره به اینکه شرکت‌های صادر‌کننده‌ی کارت‌های اعتباری موضع خود را در رابطه با رمزارزها تقریبا مشخص کرده بودند اعلام نمود که:

John McAfeeبانک‌‌ها به وسیله‌ی جلوگیری از خرید رمزارزها به وسیله‌ی کارت‌های اعتباری، جنگ را به ما تحمیل کرده‌اند. بانک‌های ایالات متحده و انگلستان در ابتدا دست به ممنوعیت این امر زدند و در ادامه بسیاری از صرافی‌ها خرید به واسطه‌ی کارت‌های اعتباری را به عنوان پرداخت‌های از پیش تعیین‌ شده، هزینه‌های بی‌دلیلی را برای انجام مبادلات وضع کردند.

John McAfee

بانک‌های سراسر جهان به طور کلی ضد رمزنگاری عمل می‌کنند چونکه تمام مفهوم پول غیرمتمرکز برخلاف مدل کسب و کار یک بانک متمرکز است که به وسیله‌ی انتقال و نگهداری دارایی دیگر افراد به سود می‌رسد.
مک‌آفی اعلام کرد که:

SEC(کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) سعی می‌کند با یاد کردن آن‌ها به عنوان اوراق بهادار، از صنعت رمزنگاری روی برگرداند؛ ما در جنگ هستیم. برای انجام کاری ابتدا نیاز است که یک نوشته به کنگره ارسال کنید؛ با این حال این کار برای اکثر مبادله کنندگان رمزارز مقدور نیست. ما در قرنی زندگی می‌کنیم که ارز فیات برای انجام اکثر تراکنش‌ها و پرداخت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در نتیجه ما نیاز داریم که رمزارز خود را برای استفاده به فیات تبدیل کنیم یا بالعکس، برای این کار نیز به وجود یک بانک سازگار نیاز است. اگر مشتریان به داخل بانک مورد نظر خود بروند و سوال کنند که چرا انجام این عمل ممکن نیست و تهدید به عوض کردن بانک خود کنند؛ [وقتی که این تهدیدات به میزان کافی برسد، این بانک‌ها مجبور به پیروی از نیاز‌های مشتریان خود خواهند بود.]

John McAfee

ویدئوی منتشر شده توسط آقای مک‌آفی:

 

این فراخوان که برای دوستداران رمزارز‌ها منتشر شده، گسترده‌تر از خاک ایالات متحده است و برای محدود کردن نیروی موسسات دولتی تنها با حضور قدرت مردمی قابل انجام است و هرچه بیشتر رمزنگاری به جریان و خبر اصلی تبدیل شود قدرت مردم نیز افزایش خواهد یافت.

تیم مک‌آفی خواستار اعلام استقلال رمزارزها بر روی یک وب‌سایت شده است و اعلام نموده که اگر ما هیچ کاری نکنیم، اصول ما در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
در این وب‌سایت نوشته شده:

این اعلامیه یک دعوت برای ارتش فکری و ایدئولوژیک است. این اعلامیه برای این نوشته شده است که جذابیت‌ها و امکانات بیت‌کوین و بلاک‌چین توسط سیستم‌های قدیمی‌تر مالی در حال پوشیده شدن و سانسور است. دلیل وجود این سیستم‌های قدیمی این است که توده‌های عظیمی از بشریت را از لحاظ فکری به بردگی بکشند تا بامعیار‌هایی که نمی‌بینند، درکی از آن‌ها ندارند و حتی قابلیت تصدیق آن‌ها را ندارند به محیط پیرامون خود نگاه و آن را ارزش‌سنجی کنند.

Currencyindependence.com

این بیانیه که در مورد بلاک‌چین است و درخواست کرده است، که اگر تضاد‌های بین پیشرفت‌های آینده‌ی این فناوری و مکانیزم‌های کنترلی فعلی را درک کرده‌اند، آن‌ را امضا کنند. شما هم می‌توانید با استفاده از این لینک این طومار را که در بلاکچین ثبت می‌شود امضاء کنید تا شاید صدای ما به گوش همه برسد و خورشید آزادی و شفافیت به وسیله بلاکچین طلوع کند!

نظر شما در رابطه با تقابل موسسات متمرکز و دولت‌ها در برابر جنبش غیر‌متمرکز چیست؟ برنده این میدان چه کسی خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.