سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رابرت کورنیش به صرافی برادران وینکلواس پیوست

خلاصه مطلب

  • طبق گزارشات منتشر شده در ۶ جولای، رابرت کورنیش که سابقا افسر ارشد اطلاعات(Chief Information Officer) در بورس اوراق بهادار

بر اساس گزارشات منتشر شده در ۶ جولای، صرافی رمزنگاری Gemini با نام رسمی Gemini Trust Company LLC به تازگی اعلام کرده است که رابرت کورنیش(Robert Cornish) که سابقا افسر ارشد اطلاعات در بورس اوراق بهادار نیویورک(NYSE) بوده است، به کمپانی آن‌ها پیوسته است. طبق این گزارشات به نظر می‌رسد که کورنیش به عنوان اولین مدیر اجرایی در بخش فناوری به صرافی Gemini که توسط برادران Winklevoss تاسیس شده است، پیوسته است.

کورنیش قبلا موقعیت‌های مختلف مهمی را در سازمان بورس و اوراق بهادار بین‌المللی داشته است و توسط سرمایه‌گذاران

تایلر وینکلووس(Tyler Winklevoss) مدیر اجرایی صرافی Gemini در بیانیه‌ای اعلام کرد که کونیش اطمینان حاصل خواهد کرد که صرافی Gemini تا جای ممکن بهترین تجربه‌ی یک پلت‌فرم را برای مشتریان ما ارائه می‌دهد و برای صنعت رمزنگاری نیز بهترین استاندارد‌های ممکن را ارائه می‌کند.

با این حرکت کورنیش نیز به موج عظیم مهاجرت مدیران IOTA

در ماه آپریل، صرافی Gemini اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند خارج از دفاتر سفارشات منظم خود، سرویس مبادله‌ی بلاک رمزنگاری را ارائه کنند. حال به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران از این پلت‌فرم مبادله‌ی بلاک در Gemini‌ راضی هستند چونکه به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی حجم زیادی از انواع رمزارز را مبادله کنند.

در ماه دسامبر سال گذشته نیز صرافی Gemini برای راه‌اندازی سرویس‌های مربوط به بیت‌کوین

نظر شما در رابطه با پیوستن رابرد کورنیش به صرافی Gemini چیست؟ آیا این سیل عظیم مهاجرت از وال استریت به سمت دنیای رمزارزها نشان دهنده‌ی افزایش قدرت و همه‌گیر شدن این صنعت می‌باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location