video thumb

Coinbase مالکیت سه مجوز‌ سرمایه‌گذاری را بدست آورد

خلاصه مطلب

  • اوراق بهادار

در حالی که غول‌های صنعت رمزارزی ایالات متحده تمام تلاش خود را می‌کنند که اولین صرافی رمزارزی قانونی که در آن توکن‌ها به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شوند را تاسیس کنند، صرافی Coinbase روز سه‌شنبه اعلام کرد که قانون‌گذاران دولتی ممکن است برنامه‌های این صرافی برای خرید سه شرکت از جمله یک کارگزار-تجاری با نام FINRA که توسط منتقدین مستقل وال‌استریت نیز به ثبت رسیده است را تایید کنند.

در صورت تایید این برنامه‌ها، صرافی Coinbase از مجوز خود برای ارائه‌ی اوراق بهادار مبتنی بر بلاک‌چین

این صرافی که با ارزش کلی ۱/۶ میلیارد دلار در سانفرانسیسکو ایالات متحده واقع شده است، کمپانی Keystone Capital Corp را در یک حراجی بدست آورده است تا به عنوان یک شرکت کارگزار-فروشنده قانونی به فعالیت‌های خود ادامه دهد. این صرافی همچنین Venovate Marketplace Inc و Digital Wealth LLC را به زیرمجموعه‌ی خود افزوده است و اکنون مالک قانون آن‌ها محسوب می‌شود. این دو کسب و کار خریداری شده مجوز‌های کارگزاری-فروشنده(B-D)، مجوز سیستم تجاری جایگزین(ATS)، و مجوز ثبت مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری(RIA) را برای این صرافی به ارمغان آورده‌اند.

وجود ATS برای این صرافی نقدینگی بازار ثانویه جهت ICO

این حرکت درست مطابق همان‌ چیزی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دنبال قانون‌ کردن آن پلت‌فرم به عنوان محلی برای مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال بوده است. این موضوع از زمان که SEC عنوان کرد که هر توکن دیجیتال با درآمد جاری نوعی اوراق بهادار محسوب می‌شود، توجه عموم را به خود جلب کرد؛‌ علاوه‌ بر این مورد، هر نهادی که بخواهد به یک ATS تبدیل شود نیز باید همانند FINRA به عنوان یک کارگزار-فروشنده‌‌ی عضو یک سازمان خودتنظیم، خودش را در کمیسیون SEC ثبت کند.

استارت‌آپ Circle که توسط گلدمن‌

نظر شما در رابطه با مجوز‌های اخذ شده توسط Coinbase چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.