سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

افزایش سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران بر روی بیت کوین با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ!

طبق آمار و ارقامی که رفتار سرمایه گذاران را ردیابی می کند، روزانه ۷۵،۰۰۰ بیت کوین به سرمایه گذاری های بلندمدت اضافه می شود. هودل کنندگان بیت کوین (BTC) نسبت به سال گذشته، کوین های بیشتری جمع آوری می کنند، زیرا سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای جذاب به نظر می رسد. براساس داده های حاصل از نظارت بر منبع Glassnode، در این ماه شاهد افزایش چشمگیر سرمایه گذاری بودیم.

داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین در حالت بازار نزولی در حال تغییر وضعیت هستند و به دنبال تغییر موقعیت خالص هودل کننده هستند و به دنبال خرید کوین های مورد نظر خود در یک قیمت ارزان هستند. گفتنی است که این معیار در اصل از صندوق بیت کوین آلفا Adamant Capital تهیه شده است.

Adamant در سال گذشته در یک پست وبلاگ توضیح داد: “ما می بینیم که مقادیر قابل توجهی در بازارهای صعودی بیت کوین از بین رفته و موقعیت های خالص جدید توسط هودل کنندگان در مراحل نزولی جمع آوری شده است.”

با نرخ های فعلی، هودل کنندگان هر روز بیش از ۷۵،۰۰۰ بیت کوین به دارایی های خود اضافه می کنند. این داده ها ممکن است شامل کیف پول های صرافی هم باشند که تنها درصورتیکه مشخص شود متعلق به یک نهاد خاص است، نمی توان آنها را حذف کرد.

ارقام چشمگیر بر اساس بینش های قبلی از Glassnode در تغییر رفتار سرمایه گذار استفاده می شود. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، نهنگ ها نیز در حال سرمایه گذاری بر روی کوین ها هستند، در حالی که مانده های کیف پول های دارای ۱ بیت کوین یا بیشتر در حال افزایش هستند.

با توجه به داده های Google Trends، در عین حال، در بین کاربران اینترنتی آگاهی زیادی نسبت به رویداد نصف شدن پاداش ستخراج آتی بیت کوین و صعود قیمتی که می تواند منجر به آن شود، وجود دارد.

در اوایل هفته جاری، صرافی کوین بیس عنوان کرد که میزان خرید بیت کوین از این صرافی افزایش یافته که معادل ۱۲۰۰ دلار بوده است که این میزان، معادل مقدار چک های محرکی است که هم اکنون توسط دولت ایالات متحده برای آمریکایی ها صادر می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location