سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

درخواست Ebang برای عرضه اولیه سهام(IPO) در آمریکا!

تولیدکننده بزرگ تراشه های استخراج ایبنگ (Ebang) برای یک عرضه اولیه سهام در ایالات متحده اقدام کرده است. ایبنگ، تولیدکننده بزرگ تراشه های استخراج بیت کوین (BTC) ، درخواست ۱۰۰ میلیون دلاری عرضه اولیه سهام (IPO) را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است.

ایبنگ به دنبال توزیع سهام عادی کلاس A با ارزش اسمی ۰٫۰۰۰۱۳ دلار برای هر سهم است. این شرکت در نظر دارد تا عرضه اولیه سهام  خود تحت عنوان EBON را در بازار جهانی نزدک یا بورس اوراق بهادار نیویورک لیست کند.

این اقدام تقریباً دو سال پس از آن صورت می گیرد که این شرکت به دنبال اجرای عرضه اولیه سهام  یک میلیارد دلاری در هنگ کنگ بود.این عرضه، پس از ارسال پرونده این شرکت در ژوئن سال ۲۰۱۸ تا پایان سال متوقف شده بود.

ایبنگ در سال ۲۰۱۹ با رکود روبرو شده است

در سال ۲۰۱۹ ، ۸۲ درصد از درآمد ایبنگ از تراشه های اسیک و مدارهای مجتمع fabless برای ماینرها به دست آمده است. درآمد سالانه ایبنگ در سال گذشته ۱۰۹ میلیون دلار بود. کاهش تقاضا برای سخت افزار استخراج در میان افت قیمت ارزهای دیجیتال منجر به افت ۶۶ درصدی رشد از ۳۱۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ شد.

سود ناخالص از ۲۴٫۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به ۳۰٫۶ میلیون دلار خسارت ناخالص در سال گذشته رسید. فروش ایبنگ از ۴۱۵٫۹۳۰ تراشه با میانگین قیمت ۷۳۷ دلار به ۲۸۹٫۹۵۳ تراشه با متوسط ۳۰۴ دلار کاهش یافت.

تقاضا برای سخت افزار استخراج به طور مستقیم با نوسانات قیمت بیت کوین در ارتباط است

در ثبت درخواست ایبنگ ادعا شده است که تقاضا برای محصولاتش به طور مستقیم با نوسانات قیمت بیت کوین مرتبط است. ایببنگ عنوان کرده:

“تقاضای بازار و قیمت واحد ماشین آلات استخراج بیت کوین با بازده اقتصادی ماشین آلات استخراج بیت کوین همبستگی دارد و در درجه اول تحت تأثیر قیمت بیت کوین قرار دارد. افزایش قیمت بیت کوین به طور کلی باعث افزایش تقاضای بازار ماشین آلات استخراج بیت کوین می شود که به نوبه خود به ما این امکان را می دهد تا قیمت محصولات خود را نیز افزایش دهیم و برعکس.”

ایبنگ با بیان اینکه کاهش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ و سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ منجر به کاهش حجم فروش ما و متوسط قیمت فروش دستگاه های استخراج بیت کوین ما شد، افزود:

“اگرچه قیمت بیت کوین در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ شروع به بهبود کرد، اما عموماً عملیات ما از افزایش قیمت بیت کوین عقب مانده است.”

ایبنگ به بررسی تراشه های استخراج آلت کوین ها می پردازد

در این درخواست بیان شده است که شرکت ایبنگ طراحی ۸ نانومتری اختصاصی و تراشه های ASC 7 نانومتری خود را به اتمام رسانده است و می افزاید: “در صورت مناسب شدن شرایط بازار، آماده تولید انبوه واحدهای ۸ نانومتری است.”

ایبنگ همچنین در حال کار بر روی توسعه تراشه های اسیک ۵ نانومتری اختصاصی و ماشین آلات استخراج برای آلت کوین ها، از جمله لایت کوین (LTC) و مونرو (XMR) است.

این شرکت اظهار داشت که قصد دارد تا استفاده از فناوری بلاک چین را در صنایع غیر رمزنگاری مانند خدمات مالی و صنایع مراقبت های بهداشتی آغاز کند.

در نوامبر ۲۰۱۹، تولیدکننده استخراج کانان توانست حدود ۹۰ میلیون دلار در عرضه اولیه سهام جمع آوری کند که این میزان، کمتر از یک چهارم هدف خود (۴۰۰ میلیون دلار) می باشد.

از زمان راه اندازی کانان در نزدک، قیمت سهام این شرکت بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت و از قیمت ۹ دلار به ازای هر سهم به حدود ۴٫۲۳ دلار رسید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location