سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نصب بیش از ۳۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین در ماه گذشته!

تعداد خودپردازهای بیت کوین نصب شده در سراسر جهان در ماه می به سرعت افزایش یافت و با رشد مثبت خالص به تعداد ۲۲۸ خودپرداز به بالاترین سطح سالانه خود رسید.

نصب ۳۰۶ دستگاه خودپرداز بیت کوین در ماه می سال ۲۰۱۹

داده های Coinatmradar نشان می دهد که تعداد خودپردازهای بیت کوین نصب شده در سراسر جهان در ماه می به سرعت افزایش یافته و به بالاترین سطح یک ساله خود رسیده است. مقایسه تعداد ماشین های نصب شده و حذف شده در طول ماه می نشان دهنده رشد مثبت خالص به تعداد ۲۲۸ عدد می باشد.

اپراتورها در این ماه ۳۰۶ خودپرداز بیت کوین را نصب کردند و تعداد ماشین ها از ۴۶۹۰ دستگاه به ۴۸۹۸ دستگاه افزایش یافت. بالاترین رشد خالصی که توسط Coinatmradar ثبت شده مربوط به ماه آوریل و به تعداد ۲۵۶ دستگاه خودپرداز بوده است.

این افزایش در تعداد خودپرداز بیت کوین نصب شده همزمان با بهترین عملکرد ماهانه سال جاری این ارز دیجیتال بوده است. بیت کوین در ماه می نزدیک به ۶۰ درصد و بیش از ۳۵۰۰ دلار افزایش قیمت داشته است.

عملکرد فوق العاده بیت کوین در ماه مه باعث رشد ۱۲۰ درصدی سالانه این ارز شده است. بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطح قیمتی خود در ۹۱۰۰ دلار در سال جاری، حدود ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

افزایش پشتیبانی از بیشتر ارزهای دیجیتال

طبق گزارش Coinatmradar، در ماه می تعداد باجه های بیت کوین بیشتری از سایر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند. در گزارش ماهانه این سایت اعلام شد که ۶۹٫۶ درصد خودپردازها از توکن های دیگری غیر از بیت کوین پشتیبانی می کنند.

اتریوم (ETH) محبوب ترین ارز پشتیبانی شده پس از بیت کوین است. پس از آن لایت کوین و بیت کوین کش به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند. بیش از ۱۵۰ دستگاه خودپرداز اضافه شده در ماه مه از اتریوم پشتیبانی می کنند.

نزدیک شدن به رکورد ۵۰۰۰ دستگاه

طبق اطلاعات منتشر شده ۴۹۳۵ دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال در ۷۷ کشور در کل دنیا وجود دارد. ایالات متحده آمریکا همچنان دارای بیشترین تعداد ماشین است و همچنین در ماه می سال جاری بیشترین تعداد ماشین خودپرداز را نصب کرده است.

انگلستان و مجارستان در رتبه های دوم و سوم پس از آمریکا از لحاظ بیشترین دستگاه خودپرداز بیت کوین قرار دارند. بحرین اولین دستگاه خودپرداز بیت کوین خود را در حال حاضر در شهر منامه نصب کرده است.

در میان رشد پیوسته بازار خودپردازهای ارزهای دیجیتال به نظر می رسد مشکلات قانونی در برخی کشورها مثل کانادا وجود دارد. این کشور پس از ایالات متحده، دومین کشوری بود که از این خودپردازها میزبانی کرد. اما، در حال حاضر مقامات شهر ونکوور به دنبال ممنوع کردن استفاده از خودپردازهای بیت کوین هستند.

مقامات مسئول اجرای قانون در این شهر معتقدند که از خودپردازهای ارزهای دیجیتال برای پولشویی استفاده می شوند. گفتنی است که اولین خودپرداز بیت کوین در جهان در سال ۲۰۱۳ و در شهر ونکوور کانادا نصب شد.

با این حال، لازم به ذکر است که سایت Coinstar در ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا در بیش از ۲٫۲۰۰ نقطه در سراسر ایالات متحده از خرید بیت کوین پشتیبانی به عمل آورد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location