video thumb

کوین بیس عرضه‌ی کارت‌اعتباری ارز دیجیتال ویزا را در سراسر اروپا گسترش می‌دهد!

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase)، خدمات کارت اعتباری ویزای خود را در ۶ کشور اروپایی گسترش داده و به مشتریان خود در آن مناطق اجازه می دهد که دارایی های دیجیتال خود را خرج کنند.

بر اساس گزارش CNBC در روز چهارشنبه، کارت کوین‌ بیس در حال حاضر برای کاربران در کشورهای اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ایرلند و هلند در دسترس می باشد.

با استفاده از این کارت، کاربران قادر خواهند بود که دارایی‌ های دیجیتال خود از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه‌ هایی که کارت ویزا را مورد پذیرش قرار می دهند، خرج کنند.

کوین‌ بیس برای اولین بار در ماه آوریل، کارت اعتباری ارز دیجیتال ویزا را به طور انحصاری برای کاربران بریتانیایی عرضه کرد.

زیشان فروز (Zeeshan Feroz)، مدیرعامل صرافی کوین ‌بیس مستقر در بریتانیا، تعداد کاربرانی را که از ماه آوریل تاکنون در این شرکت ثبت ‌نام کرده ‌اند را عنوان نکرد، اما در مصاحبه ‌ای با CNBC اظهار داشت که آنها ۱۰۰۰ کارت اولیه‌ی صادر شده را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دادند.

همانطور که قبلا توسط کوین دسک گزارش شده، کارت‌ های کوین‌ بیس به برنامه‌ ای روی تلفن همراه که هم برای سیستم عامل اندروید و هم iOS در دسترس است، لینک شده‌ اند و به این ترتیب مشتریان می‌ توانند ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای هزینه پرداخت‌ هایشان انتخاب کنند.

با این وجود، گفتنی است که مشتریان به طور مستقیم پرداخت‌های خود به فروشندگان را با دارایی دیجیتال انجام نمی‌دهند، بلکه در این طرح، کوین‌ بیس برای تبدیل ارزهای دیجیتال کاربران به ارز فیات مانند یورو کارمزد دریافت می‌ کند.

سخنگوی کوین‌ بیس قبلا در گفتگو با کوین دسک عنوان کرده بود که این شرکت برای عرضه این کارت‌ ها با پی‌ سیف (PaySafe)، یکی از پردازنده‌ های پرداخت در بریتانیا همکاری می‌کند.