video thumb

سال ۲۰۱۹، سال ۲۰۱۷ جدید برای بیت کوین است!

طبق گفته اریک فینمن، یک نوجوان نابغه و میلیونر بیت کوین، سال ۲۰۱۹ همان سال ۲۰۱۷ جدید برای بیت کوین است. شهرت نام اریک فینمن احتمالا به چند دلیل است. این شهرت می تواند به واسطه‌ی ثروت بسیار عظیم او که به واسطه خرید بیت کوین در سال ۲۰۱۱ بوده، اتفاق افتاده باشد.

فینمن همیشه ثروت خود را در معرض دید عموم قرار داده و تصاویر پر زرق و برق بسیاری را در حساب اینستاگرام خود به نمایش گذاشته است. اگر این فرد را به خاطر نمی آورید، احتمالا به دلیل است که وی یک پیش بینی بسیار اشتباه در ماه دسامبر سال گذشته داشت مبنی بر اینکه بیت کوین از بین رفته و لایت کوین نیز نفس های آخر خود را می کشد. تنها چند روز بعد، هر دو ارز دیجیتال به سرعت صعود کردند و لایت کوین بیش از ۲۵۰ درصد رشد یافت.

اگر هنوز این بچه نابغه ۲۰ ساله را نادیده نگرفته اید، شاید به این دلیل است که از اپلیکیشن انقلابی او به نام کوین بیتس (CoinBits) استفاده می کنید. اگر چه ایجاد این اپلیکیشن تا حدودی شک برانگیز است، زیرا برنامه، بازسازی شده یک اپلیکیشن ۴ساله سرمایه گذاری قدیمی است و تنها از تعداد کمی کاربر برخوردار است.

این نوجوان نابغه در حال تغییر افکار مردم در مورد خود است و قصد دارد که خود را به عنوان یک رهبر فکری در فضای ارزهای دیجیتال معرفی کند. فینمن، احساسات مردم را با بیان این که برخی محصولات مثل اپلیکیشن او قیمت بیت کوین را تا پایان سال به ۲۰۰۰۰ دلار خواهند رساند، برمی انگیزد. باز هم بعید به نظر می رسد که شما تعجب نکنید!

گذشته از همه‌ی این مسائل، دانش فینمن در مورد بیت کوین به سال ۲۰۱۱ باز می گردد. اگر قرار باشد شخصی اطلاعات بهتری را در مورد فضای ارزهای دیجیتال داشته باشد، آن فرد خود اوست.

البته سال ۲۰۱۹ قطعا سال ۲۰۱۷ جدید نیست. از آن زمان، مدت زیادی گذشته است و در واقع، بسیاری از مسائل در طول ۲ سال گذشته تغییر کرده است.
در حال حاضر انتظارات از بلاک چین نسبت به روزهای آغازین تغییر کرده است. چراکه بلاک چین می تواند سرطان را درمان کند و افراد ثروتمند هزینه های کالج خود را با استفاده از کریپتوکی ها پرداخت می کنند.

بیت کوین بهتر از هر زمان دیگری در دوره‌ی ترس از دست دادن فرصت (FOMO) در بین خرده فروشان قرار دارد. تراکنش ها، نرخ هش، کاربرد و میانگین اندازه بلاک همگی با وجود بازار خرسی سال ۲۰۱۸ نسبت به سال ۲۰۱۷ بهتر شده اند.

ورود ارز فیات بسیار بیشتر، کاربردهای اثبات شده، دستگاه های خودپرداز بیشتر، کلاهبرداری های کمتر، سرمایه گذاران نهادی، ورود نام های بزرگی مانند مایکروسافت، eBay و اپل، همگی نشان دهنده تغییر اوضاع نسبت به گذشته هستند. حتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نیز عنوان کرده که بیت کوین یک اوراق بهادار نیست. بنابراین، باید تصور خود را نسبت به آقای فینمن را تغییر دهید.