video thumb

درخواست جامعه‌ی ترون برای قرار دادن توکن TRX در فهرست صرافی کوین‌بیس!

جامعه ترون و به ویژه سرمایه گذاران آمریکایی ترون در خواست داده‌اند تا توکن TRX در فهرست صرافی کوین بیس قرار بگیرد. به گفته استفن بیکر (Stephen Baker)، یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال این مسئله در حال حاضر بیش از پیش مورد نیاز است و این امر احتمالا به دلیل ممنوعیت فعالیت معامله گران آمریکایی توسط صرافی بایننس رخ داده است.

گفتنی است که این مسئله، ممنوعیت باعث ایجاد وحشت در فضای ارزهای دیجیتال شده است و معامله گران آمریکایی به دنبال یک جایگزین برای بایننس هستند، چراکه این صرافی از ماه سپتامبر برای آنها در دسترس نخواهد بود. این ممنوعیت، تنها تعدادی آلت کوین برای معامله گران در صرافی بایننس آمریکایی جدید باقی می گذارد، اما تعداد این آلت کوین ها نیز روز به روز کاهش می یابد.

بایننس در موقعیت بی همتای خود، مجموعه ای از آلت کوین ها را در اختیار دارد که امکان یافتن آنها در سایر صرافی ها بسیار سخت و دشوار است. به همین دلیل کاربران درخواست داده اند تا توکن TRX در فهرست صرافی کوین بیس  قرار بگیرد. با توجه به گفته‌ی تحلیلگران، این وحشت می تواند با توجه به بازار صودی فعلی بیت کوین نیز به وجود آمده باشد.

این مسئله ممکن است برای کوین بیس و سایر صرافی های ارزهای دیجیتال فرصت خوبی فراهم آورد، البته در صورتی که آنها لیستی از آلت کوین ها را که مورد درخواست اکثر معامله گران می باشد، در فهرست خود قرار دهند. جان مک‌آفی نیز اخیرا پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال خود را راه اندازی کرده است که می تواند در صورت انتخاب صحیح و قرار دادن آلت کوین های کلیدی و مهم در فهرست خود، به گزینه ای مناسب برای معامله گران تبدیل شود.

کوین بیس به یکی از صرافی های برتر ارزهای دیجیتال تبدیل شده و یکی از دلایل آن این است که این صرافی، فهرست خود را با توجه به درخواست کاربران تنظیم می کند. طبق گفته‌ی تیم پشتیبان کوین بیس، بیشتر ارزهای دیجیتال لیست شده در فهرست این صرافی بر اساس توصیه‌ی کاربران انتخاب شده است. گفتنی است که اگر آنها همچنان به این سنت خود پایبند باشند، توکن TRX نیز ممکن است که در فهرست ارزهای دیجیتال این صرافی قرار بگیرد.

گفتنی است که یکی دیگر از کاربران توئیتر نیز درخواست داده تا ADA نیز در فهرست thread قرار بگیرد. بنابراین، این مسئله ممکن است شروع درخواست های کاربران برای قرار دادن ارزهای دیجیتال محبوب خود نه فقط در فهرست صرافی کوین بیس بلکه در چندین صرافی های ارزهای دیجیتال دیگر نیز باشد و این مسئله با نزدیک شدن به ماه سپتامبر بیشتر خواهد شد.