سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

اهمیت بالای مهارت‌های بلاک چین برای استخدام در IBM

نشریه «بلاک» با انتشار گزارشی در خصوص ۱۷۰۰ نیروی تعدیل شده در شرکت بزرگ آمریکایی IBM طی یک ماه گذشته اعلام کرد که تعداد بسیار اندکی از این کارکنان در بخش بلاک چین شرکت یاد شده مشغول به کار بوده‌اند.
«جری کومو» قائم مقام مدیر عامل بخش تکنولوژی بلاک چین IBM در این خصوص به نشریه بلاک اعلام کرد که در خصوص تعدیل کارکنان، این شرکت ترجیح اول خود را به مهارت‌های بلاک چینی تخصیص داده و این اولویت نخست IBM بوده است.
البته IBM اعلام کرده که این میزان تعدیل نیرو به معنای تعدیل پست افراد اخراج شده نیست؛ بلکه این کار بخشی از پروژه نیرو گیری مجدد این غول بزرگ آی تی بوده است. همچنین این تعداد نیرو از تمامی بخش‌های IBM اخراج نشده‌اند و به عنوان مثال میزان نیروهای تعدیل شده در بخش مهندسی طراحی این شرکت تقریبا صفر بوده است.
لازم به ذکر است، شرکت IBM در حال حاضر ۳۴۰ هزار نیرو دارد که ۱۷۰۰ نیروی تعدیل شده تنها ۰٫۵ درصد از کل این نیروها را در بر می‌گیرند. البته IBM به تازگی اقدام به استخدام ۷۶۰۰ نیروی جدید کرده که بسیاری از آنها، بخش‌های جدید کاری را در این شرکت راه اندازی کرده‌اند.
IBM همچنین این هفته از ارتقاء پلتفرم بلاک چین خود خبر داد تا با این حساب بتواند چندین شبکه حافظه ابری از جمله شبکه‌های مربوط به شرکت‌های بزرگی چون Microsoft Azure و آمازون را در بر خواهد گرفت.
IBM همچنین به تازگی در پروژه بلاک چین جدیدی به نام Device ID مشارکت داشته که هفته گذشته از آن رونمایی شد. این پروژه برای شناسایی امضاهای هویتی در جهت مبارزه با جرم‌های مالی انجام شده در این زمینه فعالیت دارد و برای بانک‌های برزیل طراحی شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location