سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

عدم موفقیت کریگ رایت در اثبات مالکیت بیت کوین در دادگاه!

مشاور حقوقی شاکی پرونده سرقت بیت کوین کریگ رایت (Craig Wright)، محقق کامپیوتر استرالیایی، عنوان کرد که رایت، متهم این پرونده، در اجرای دستور دادگاه مبنی بر اثبات مالکیت بیت کوین ناموفق بوده است. دیوین فریدمن (Davin Freedman) از شرکت حقوقی Boies Schiller Flexner، این اظهارات خود را درپستی در توئیتر منتشر کرد.

بر اساس گزارش‌های پیشین، دادگاه ایالات متحده در ماه می به رایت دستور داد تا فهرست آدرس‌های عمومی بیت کوین‌هایی که از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۳ داشته است، را اعلام کند. فریدمن اظهار داشت: وی این درخواست را اجابت نکرد و نتوانست دستور قاضی مبنی بر ارائه مدارک و این‌که چرا قاضی رینهارت (Reinhart)، نباید برای او جریمه صادر کند را اجرا کند. علاوه بر این به او دستور داده شد پیش از قاضی بث بلوم (Beth Bloom)  در دادگاه حاضر شود و توضیح دهد که چرا نباید او را به جرم اهانت به دادگاه محکوم کرد.

این دستور بخشی از پرونده‌ تشکیل شده علیه کریگ رایت توسط ورثه دیوید کلیمن (David Kleiman) است. گفتنی است که رایت مدعی است که ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین می باشد.

دیوید کلیمن، یک متخصص امنیت سایبری و دانشمند کامپیوتر بود، که بسیاری معتقدند که او یکی از اولین توسعه‌دهندگان بیت کوین و فناوری زیرساختی آن یعنی بلاک چین بوده است.

ورثه دیو کلیمن در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ این پرونده را تشکیل دادند و خانواده اش مدعی شدند که رایت پس از مرگ کلیمن، حدود یک میلیون بیت کوین را از او به سرقت برده است. ورثه کلیمن ادعا می کنند که خانواده و دوستان کلیمن از ثروتی که او انباشته بود، اطلاعی نداشتند و رایت اقدام به جعل و ساختن مجموعه‌ای از قرادادها کرده است که نشان می‌دهد دارایی‌های دیو به کریگ و یا شرکت تحت اختیار او انتقال یافته است. طبق ادعای آن‌ها، کریگ رایت تاریخ این قراردادها را به پیش از مرگ دیو کلیمن تنظیم و امضای او را پای این قراردادها جعل کرده است.

در اوایل ماه جاری، به رایت دستور داده شد تا شخصا در جلسه رسیدگی به اتهامات علیه وی حضور یابد، اما او درخواست داد تا اجازه حضور به صورت ویدئو کنفرانس را داشته باشد و عنوان کرد که حضور فیزیکی در دادگاه باعث بروز «سختی غیرقابل توجیهی» برای او شده است.

در ماه می، رایت در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا، حق مالکیت وایت پیپر و بخشی از کد بیت کوین را به ثبت رسانید، اما میزان حقانیت قانونی آن مورد اختلاف است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location