سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حجم ۹۰ درصدی تراکنش‌های تقلبی بیت کوین SV

یک کارشناس معروف در فضای توئیتر به نام Painted Frog با انتشار پیامی توئیتری هشدار داده که عمده تراکنش‌های انجام شده مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین SV مربوط به یک اپلیکیشن هواشناسی ساخته شده توسط تیم SV بوده که با نام WeatherSV فعالیت ‌میکند.
بر اساس گزارش منتشر شده، دیگر مشتقات بیت کوین مانند «بیت کوین کش» نیز طی ۳۰ روز گذشته توسط شبکه اجتماعی «ممو» از ابزاری به نام Open Directory به همراه پلتفرم مبادلات ارزی Money Button برای افزایش ضریب تراکنش‌های خود استفاده کرده‌اند.
با این حال، اپلیکیشن WeatherSV توانسته طی این مدت بیش از ۱٫۲ میلیون تراکنش را طی مدت زمان یاد شده به ثبت برسانند و این در حالیست که ممو دومین رتبه ثبت تراکنش‌ها را برای خود به ثبت رسانده است. تعداد تراکنش‌های به ثبت رسیده برای ممو نیز حدود ۹ هزار مورد بوده است.
بنا به ادعای Painted Frog، اپلیکیشن WeatherSV در واقع یک سرویس پرداخت است که در هر ساعت می‌تواند میزان زیادی اطلاعات را بر روی وب سایت هواشناسی خود به آدرس OpenWeatherMap.org به ثبت رسانده و از این طریق، تعداد تراکنش‌های ثبت شده برای SV را افزایش دهد.
این درحالیست که بیت کویت کش نخستین مشتق بیت کوین بوده که در آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی، شرکت SV با میدیریت «کریگ رایت» از آن مشتق شد. رایت در ماه مه سال ۲۰۱۹ با عدم رعایت قوانین کپی رایت، موجی از نا رضایتی اعضای جامعه ارزهای دیجیتال را علیه خود ایجاد کرد؛ همان مواردی که وی در وایت پیپر بیت کوین SV آورد و بعد مشخص شد که تماما از روی بیت کوین کپی برداری شده بوده‌اند.
به هر حال، بیت کوین کش در حال حاضر با قیمت ۴۷۳ دلاری خود، چهارمین ارز بازار محسوب می‌شود و این در حالیست که بیت کوین SV با قیمت ۲۳۵ دلاری خود در رتبه هشتم ایستاده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location