video thumb

پلتفرم سرمایه گذاری Apex Crypto سرانجام تاسیس شد

شرکت حسابرسی مالی Apex و دپارتمان سرمایه گذاری ارزی دیجیتال این شرکت به نام Apex Crypto از تاسیس یک پنل تجاری جدید برای دلالان و مشاوران مالی فعال در بازار این دسته از ارزها برای کمک به مشتریان در جهت حضور فعالانه و موثر تر در بازار این ارزها خبر داد.
گفته می شود در پلتفرم مذکور، سرمایه گذاران می توانند اقدام به افتتاح حساب های ویژه مبادله ارزی دیجیتال کرده و تنها ظرف چند دقیقه وارد معاملات ارزی دیجیتال شده و از منافع این بازار پر سود بهره مند شوند.
شرکت حسابرسی مالی Apex، در سال ۲۰۱۲ تشکیل شده و از جمله شرکت های مورد تایید نهاد رگولاتوری مالی آمریکا (SEC) بوده و همچنین در انجمن مدیریت سرمایه FINRA نیز عضویت دارد.
گفته می شود تاکنون، بیش از ۵ میلیون نفر از مشتریان Apex به پلتفرم ارزی Apex Crypto دسترسی پیدا کرده و اقدام به تبادل و معامله ارزهای پر فروش و قدرتمند بازار همچون بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین نموده اند.
بنا بر ادعای مسئولین Apex، این پلتفرم توانایی پذیرش و ثبت ده ها هزار اکانت در روز را داشته و مشتریان می توانند از مزایای فراهم شده توسط آن بهره مند شوند.
پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال Apex Crypto محصول مشترک شرکت های Apex و شرکت تجاری SogoTrade بوده و استفاده از آن در ابتدا تنها متعلق به ۴۰ ایالت آمریکا و منطقه کلمبیا بوده که البته انتظار می رود ۱۰ ایالت باقیمانده آمریکا نیز به مشتریان این پتفرم بپیوندند.
شرکت Apex همچنین با صدور بیانیه ای رسمی در همین خصوص، از تصمیم خود برای تغییر اساسی روند سرمایه گذاری مالی در بخش ارزهای دیجیتال خبر داده و اعلام کرد: هدف ما از ایجاد Apex Crypto، کمک به نهادها و موسسات مالی برای فراهم آوردن راهی جهت سرمایه گذاری در انواع سرمایه های مختلف است که قطعا متفاوت و جدا از شقوق دیگر سرمایه گذاری نخواهد بود.
لازم به ذکر است، پلتفرم سرمایه گذاری ارزی دیجیتال Apex Crypto قرار بود در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی آغاز به کار کند که به دلیل عدم تکمیل آپشن های مورد نیاز ارزی دیجیتال بر روی این پلتفرم، کار تاسیس آن تا ماه جاری میلادی به طول انجامید.