video thumb

انجام ۲۵ تراکنش به ارزش ۶ میلیون دلار بر روی یک بلاک شبکه بیت کوین

اکانت توئیتری Bitcoin Block Bot که ویژه ارائه گزارش های مربوط به تراکنش های شاخص و قابل توجه بیت کوین در بلاک های مختلف شبکه این ارز دیجیتال محسوب می شود، از انجام ۲۵ تراکنش بیت کوینی به ارزش ۶ میلیون دلار تنها بر روی یک بلاک خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب سایت AmbCrypto، تمامی تراکنش های انجام شده مذکور به شدت قابل توجه بوده که در جریان آنها، ۲۴,۳۹۲٫۹۳۰۶۲۵۹۶ بیت کوین از کیف پول شماره ۱ این بلاک به کیف پول شماره ۲ منتقل شده و همچنین ۳۰۰ بیت کوین نیز به کیف پول شماره ۳ انتقال یافته است. اما کیف پول شماره ۳، به تنهایی ۵۸۰۰ بیت کوین از مجموع ۲۵ کیف پول دیگر دریافت کرده است.
کیف پول شماره ۲ نیز ۳۰۰ بیت کوین به کیف شماره ۳ و همچنین ۲۴,۰۹۲٫۹۳۰۱۳۶۵۱ به کیف شماره ۴ در یک زنجیره منتقل کرده است. اما از همه مهمتر اینکه یکی از تراکنش های انجام شده از آدرس ۱BUYBTC1oYQtAjktSRZUtjkeBJ15ABc5bb، محتوی پیامی با این مضمون بوده است: ما تمامی بیت کوین های شما را می خریم؛ [email protected]
گفته می شود کیف پول شماره ۳ این زنجیره تاکنون موفق به انجام ۴۴۰۵۰۵ تراکنش شده که در جریان انجام این تراکنش ها، تعداد ۵,۹۵۹,۵۳۲ بیت کوین دریافت کرده و موجودی حساب این کیف پول در حال حاضر به ۶۴۴۵ بیت کوین (معادل ۷۲٫۵ میلیون دلار) می رسد.
لازم به ذکر است، «مایک نووگراتز» موسس شرکت مبادلات ارزی دیجیتال گلکسی دیجیتال، هفته گذشته پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین روی قیمتی بین ۱۰ الی ۱۴ هزار دلار تثبیت خواهد شد.
همچنین «توماس لی» از بنیانگذاران شرکت مشاوران جهانی فاندزترات نیز طی سخنانی اعلام کرده که نوسان زیاد قیمت بیت کوین در بازار منجر به ایجاد رویکردی بلند مدت برای تشویق به انجام تجارت با آن خواهد شد.