video thumb

مپل: توکن های جدید AMPL از جنس ارزهای پایدار نیستند

شرکت Maple Leaf Capital که از جمله شرکت های فعال در زمینه سرمایه گذاری ارزی دیجیتال محسوب می شود، اعلام کرد که توکن های اولیه پیشنهادی این شرکت با نام تجاری AMPL که توسط شرکت Bitfinex به فروش می رسند به هیچ عنوان ارز پایدار محسوب نمی شوند.
انتشار این خبر در قالب توئیت های متوالی در حالی انجام می شود که شرکت «مپل» توانست در ماه جاری میلادی، تنها ظرف مدت ۱۱ ثانیه، مبلغی معادل ۴٫۹ میلیون دلار توکن در فضای مجازی بفروش برساند؛ توکن هایی که اکنون مسئولین این شرکت مدعی شده اند هیچ ارتباطی میان آنها و سکه های پایدار وجود ندارد. مپل در تویت های ارسالی خود آورده است: حتی اگر قیمت ها هم ثابت بمانند، تا زمانیکه قمیت ها حدود ۱٫۰۵ باشد، ارزش اوراق شما بالا خواهد رفت.
به علاوه، شرکت مپل مدعی شده که در خصوص تعداد توکن های منتشر شده در گردش، ایجاد افزایش قیمت برای این توکن به رقمی بالاتر از ۱٫۰۵ دلار کار ساده ای خواهد بود.
بنا بر ادعای مسئولین این شرکت، بازرگانان و تجار فعال در بازار ارزهای دیجیتال، توکن های مپل را به قیمت ۰٫۹۵ دلار خریده و به قیمت ۱٫۰۵ دلار می فروشند که این موضوع منجر به افزایش سودی زیاد برای آنها خواهد شد.
لازم به ذکر است نشریه کوین تلگراف پیشتر با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که تنها ۶۶ سکه پایدار موجود در بازار که چیزی حدود ۳۰ درصد از میزان کل این سکه ها را تشکبل میدهند،
در همین راستا، هلدینگ و بانکدار بزرگ بین المللی «گلدمن ساکس» روز گذشته از آغاز پژوهشی گسترده در خصوص روند توکنی سازی و ایجاد ارزهای مجازی خبر داد.