video thumb

پیتر برانت در مورد وضعیت آلت‌کوین‌ها هشدار می‌دهد

پیتر برانت (Peter Brandt)، یک فردی شناخته شده و یک معامله‌گر با سابقه‌ در بازار ارزهای دیجیتال است که، پیش‌بینی کرده بود، بیت‌ کوین به رشد خود ادامه می دهد، اما آلت ‌کوین ‌ها سود‌آوری بالایی نخواهند داشت.

برانت که به دلیل پیش ‌بینی‌ های صحیح خود به یک منبع پیش‌ بینی وضعیت بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، عنوان کرد که برخلاف بازار گاوی گذشته‌ی بیت‌ کوین در سال ۲۰۱۷، رشد بیت‌ کوین بر بخش‌ های دیگر بازار تاثیرگذار نخواهد بود. وی به ‌طور خلاصه گفت:

کسانی که طرفداران ارزهای دیجیتال هستند و انتظار دارند که آلت کوین ها دوباره رشد کنند، ممکن است بسیار ناامید شوند.

برانت زمانی پیش‌ بینی خود را مطرح کرد که قیمت بیت‌ کوین / دلار پس از اصلاح و رسیدن به سطح ۱۰٫۳۸۰ دلار بار دیگر به سطح ۱۲ هزار دلار رسید.

بیت‌ کوین پس از دست‌ یابی به سطح ۱۳٫۸۰۰ دلار وارد فاز اصلاح (کاهش موقت قیمت) شد. این موضوع برای معامله گران آلت کوین ها ناخوشایند بود، زیرا موجب گردید بسیاری از توکن‌ ها نیز به سرعت ارزش خود را از دست بدهند و نتوانند ضرر و زیان خود را جبران کنند.

از نظر برانت این پدیده دارای پیشینه تاریخی است (پدیده‌ی دات کام (Dotcom) در اوایل دهه ۲۰۰۰)

وی خاطرنشان کرد که پس از انفجار فناوری سال های ۲۰۰۱-۰۲، دات کام با ارزش واقعی منفجر شد و شرکت ‘alt’ .coms ورشکسته شد.

پیش ‌بینی ‌های برانت در مورد بیت ‌کوین قابل تحسین است. وی در ابتدای ماه ژوئن پیش بینی بازار خرسی سال ۲۰۱۸ را نیز کرده بود، وی به مخاطبان خود در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر گفت که معتقد است بیت‌ کوین / دلار در سطح ۸ هزار دلار متوقف می شود.

با توجه به داده‌ های کوین مارکت کپ، در حال حاضر ۲٫۲۹۱ آلت‌ کوین با بلاک چین قابل ردیابی و فعال وجود دارد. با این وجود، در حالی که بیت‌ کوین به سطح ۲۰ هزار دلار نزدیک می‌ شود، سهم کلی بازار این ارز دیجیتال در پایین‌ ترین سطح خود در دو سال اخیر می باشد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بیت کوین در حال حاضر بیش از ۶۲ درصد از سهم بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.